دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1401 - 16:10
احمدی مطرح کرد؛

آمادگی بانک‌ها برای ارائه خدمات مالی به شرکت‌های فناوری

رئیس بانک شهر گفت: قانون جهش تولید باعث شده که دست بانک‌ها در ارائه خدمات مالی و فناوری بازتر شود، حال آماده‌ایم تا درکنار شرکت ها در حوزه فناوری فعالیت کنیم.
کد خبر : 657944
احمدی




به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، محمد مهدی احمدی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ که بعد از ظهر امروز در پارک فناوری پردیس برگزار شد، بیان کرد: افتخاری است که این بانک،یکی از حامیان نمایشگاه اینوتکس در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین باشد و حامی مالی کسانی باشد که کسب و کارشان براساس دانش است.



وی افزود: دو دهه قبل کسی فکر نمی‌کرد که فناوری وارد حوزه بانکی و اقتصادی شود اما امروزه فناوری باعث شده که مفاهیم در حوزه بانکداری و اقتصادی تغییر داده و با تحولی عظیم روبه رو کرده است.



مدیرعامل بانک شهر مطرح کرد: طی سال‌های گذشته میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری در فین تک شده است، برای مثال در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۱۰ میلیارد دلار در فین تک ها سرمایه گذاری شده است. اگر بانک‌ها با این تغییرات هم راستا نشوند محکوم به شکست خواهند بود.



احمدی بیان کرد: پی پل یک فین تک است که به سرعت در حال رشد بوده و سهم بزرگی از بازار ویزا و مستر را گرفته است. در دورانی زندگی می‌کنیم که فین‌تک‌ها کارهایی را که بانک‌ها با صرف زمان و هزینه زیاد انجام می‌دهند، سریع‌تر و ارزان‌تر انجام می‌دهند.



وی افزود: بانک شهر آمادگی این را دارد که در حوزه فین تک پیشتاز باشد. قانون جهش تولید باعث شده که دست بانک‌ها در ارائه خدمات مالی و فناوری بازتر شود، حال آماده‌ایم تا درکنار شرکت ها در حوزه فناوری فعالیت کنیم. بانک شهر می‌تواند املاک مازاد خود را برای راه‌اندازی کارخانه‌های فناوری مالی با محوریت مدیریت شهری و ساخت فضای کار جمعی برای استارت‌آپ ها ارایه دهد.



انتهای پیام/۴۰۲۱


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته