دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1394 - 15:18
رئیس صندوق رفاه دانشجویان خبر داد

پاسخ نهایی به نامه شوراهای صنفی بعد از 22 بهمن اعلام می‌شود

ذوالفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، از اعلام نهایی پاسخ به نامه اعضای شورای صنفی دانشگاه‌های کشور بعد از 22 بهمن خبر داد.
کد خبر : 65631

به گزارش خبرگزاری آنا، 3 بهمن، نزدیک به 40 شورای صنفی دانشگاه‌های سراسری کشور به صندوق رفاه نامه نوشتند و از رئیس صندوق رفاه خواستند ترم‌های 9 در کارشناسی و دکتری و 5 در کارشناسی‌ارشد را از شمول سنوات خارج کنند. براساس آیین‌نامه‌های صندوق رفاه، دانشجویان روزانه از این ترم‌ها باید مبلغی بیشتر از ترم‌های گذشته به عنوان هزینه خوابگاه یا غذا بپردازند که جزئیات آن را می‌توانید اینجا بخوانید. صندوق رفاه هنوز به این نامه پاسخ نداده است.


ذوالفقار یزدان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه آنا درباره این نامه گفت: «نامه اعضای شورای صنفی حدود 40 دانشگاه کشور که با ذکر مطالباتی تحویل صندوق رفاه دانشجویان داده شده است، مورد بررسی قرار گرفت، و قرار بود در هفته گذشته پاسخ نهایی به آن اعلام شود».


یزدان‌مهر گفت: «به دلیل فراخوانی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان درباره بخشودگی جرایم دیرکرد دانشجویان بدهکار به این صندوق منتشر شد، و برای اینکه این پاسخ تحت‌الشعاع این فراخوان قرار نگیرد، پاسخ به نامه شوراهای صنفی را به تاخیر انداخته‌ایم».


او گفت: «پاسخ نهایی به نامه شورای صنفی کشور آماده است و بعد از 22 بهمن اعلام می‌شود».


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته