دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1401 - 10:10
معاون فرهنگی وزیر علوم مطرح کرد؛

همکاری دانشگاه فرهنگیان با معاونت فرهنگی وزارت علوم برای اجرای برنامه‌ها

کلانتری با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی مهم، حاکمیتی و تربیت‌محور است، گفت: برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه قابلیت ملی شدن و استفاده‌های بین‌المللی دارد.
کد خبر : 650995
عبدالحسین کلانتری



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه فرهنگیان، جلسه مشترک مدیران حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه با معاون و مدیران فرهنگی وزارت علوم، با هدف هم‌افزایی، استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و هم‌اندیشی مدیران دانشگاه با وزارت علوم در دفتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم برگزار شد.


در این جلسه محمود مهرمحمدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن اشاره به ظرفیت‌های فراوان این مرکز آموزشی درحوزه‌های فرهنگی، دینی، قرآنی، تربیتی و اجتماعی گفت: مراکز تربیت معلم با یک قرن سابقه، الگوی خوبی برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سایر دانشگاه‌ها هستند. همچنین این دانشگاه برای میزبانی برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی دانشجویان کشور آمادگی کامل دارد.


در ادامه جلسه مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گزارشی از اقدامات خود خصوصا در دوران کرونا ارائه کردند.


کلانتری، معاون فرهنگی وزیر علوم، دانشگاه فرهنگیان را دانشگاهی مهم، حاکمیتی و تربیت‌محور دانست که در برنامه‌های فرهنگی پیش‌قراول است.


وی اضافه کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی انجام داده است که باید از تجارب این دانشگاه در برنامه‌های ملی و بین‌المللی استفاده شود.


گفتنی است، در پایان این جلسه مقرر شد؛ موضوع تربیت راوی دانشجو و استاد، برگزاری مسابقات بین‌المللی فرهنگی و قرآنی و اردوهای راهیان مقاومت با حضور دانشجویان سایر کشورها در دستور کار مشترک قرار گیرد.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته