دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1394 - 09:28
معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد

داوری نهایی نهمین جشنواره نشریات دانشجویی 15 بهمن‌ماه برگزار می‌شود

آیین اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی وزارت بهداشت به همراه برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی در روزهای 11 الی 13 اسفند‌ماه برگزار و همچنین داوری نهایی نشریات برگزیده 15 بهمن‌ماه اعلام می‌شود.
کد خبر : 64899

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی آیین اختتامیه نهمین جشنواره نشریات دانشجویی به همراه برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی در روزهای 11 الی 13 اسفند‌ماه در محل مصلای نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


داوری اولیه آثار راه‌یافته به این جشنواره در دی‌ماه سال جاری برگزار شد و داوری نهایی آثار 15 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌ شود. در این مراسم رتبه‌های برتر محورهای 24 گانه بخش آثار برتر، محورهای 14 گانه بخش نشریات برتر و نیز 4 محور بخش ویژه معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. بخش دیگر این برنامه، نمایشگاه نشریات دانشجویی است. این نمایشگاه دارای 3 بخش اصلی و یک بخش ویژه خواهد بود. در بخش اصلی هر یک از دستگاه‌ها نشریات دانشجویی دانشگاه‌ها و واحد‌های تحت پوشش خود را به نمایش خواهند گذاشت و در بخش ویژه نیز نشریات راه‌یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 9 در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.


همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی متقاضی حضور در بخش نمایشگاهی باید جهت هماهنگی با معاونت فرهنگی و اجتماعی دستگاه مربوط تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته