دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1400 - 19:20
با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی؛

اختتامیه پویش «من اگر رییس جمهور بودم» برگزار شد

اختتامیه پویش «من اگر رییس جمهور بودم» با حضور فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
کد خبر : 647207
فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اختتامیه پویش «من اگر رییس جمهور بودم» با حضور دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.


در اختتامیه این پویش از نه نفر از منتخبین دانشجویی، استادی و کارمندی که از بین ۲ هزار ویدئوی رسیده برگزیده شدند تجلیل شد.


در بخشی از اختتامیه، جهان بین با توجه به اهمیت تشکل و تشکیلات، نخستین مساله در تشکل را خودسازی و رشد اعضا دانست و افزود: در این رشد، مبانی اعتقادی دارای اهمیت بسیار است.


وی در ادامه با توجه به اهمیت خودباوری و هم افزایی بیان کرد: مبانی محکم اعتقادی به همراه اعتماد به نفس و هم افزایی تشکلها می تواند زیرساخت لازم برای حرکت و تاثیرگذاری را فراهم آورد.


معاون فرهنگی و دانشجویی با بیان اینکه عنصر سوم حساسیت به محیط اجتماعی است، مطرح کرد: تشکل با این زیرساخت باید با جامعه ارتباط داشته باشد و فهم عمیقی از مسائل پیدا کند و بر روی راه حلها تعمق کند.


جهان بین در ادامه افزود: تشکل همواره باید آرمانگرایی را حفظ کند و درگیر شدن با واقعیت ها او را از ارمانها باز ندارد. البته باید از ارمانگرایی توهمی پرهیز کرد و دانست که مسایل اجتماعی، پیچیده و چندمتغیره اند.


معاون فرهنگی و دانشجویی در بیان عنصر بعدی مرتبط با تشکلها بیان کرد: تشکل با چنان زیرساخت و چنین رویکردی باید به دنبال تاثیرگذاری بر محیط پیرامون خود باشد و این مسیر از خودسازی شروع و به تمدن سازی می انجامد.


جهان بین این پویش را قدم ارزشمندی در ایام انتخابات دانست و از اداره کل تشکلها و همه مشارکت و هیات داوران تشکر کرد و افزود: انشالله دیدگاههای این نه نفر طی نامه ای به دفتر ریاست محترم جمهور تقدیم خواهد شد.


اسامی برندگان در سه بخش دانشجویی، استادی و کارمندی عبارتند از:


بخش دانشجویان: شهریار شهبازی، زینب خیران و نوشین سوری


بخش اساتید: امیر جلیلی ایرانی، سیاوش نریمان، محمد کارگر


بخش کارمندان: حمیدرضا مظاهری، زهره نخعی امرودی، عزیز کمالیان


انتهای پیام/۴۰۴۰/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته