دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1400 - 11:19
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:

نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد/ اعزام از اوایل اسفند

مطهری‌پور گفت: قرعه‌کشی میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به‌صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد، اعزام از اوایل اسفند آغاز می‌شود.
کد خبر : 641266
مطهری پور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به‌صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ثبت‌نام بیست‌ودومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۴ بهمن آغاز و تا صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت ۶۳۱۱۸ نفر از دانشگاهیان کشور با مراجعه به سایت labbayk.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده بودند.


وی بیان کرد: قرعه‌کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، روز گذشته به‌صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد. بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان این دوره به دانشجویان متأهل، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.


مطهری‌پور ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند. پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده‌اند که اسامی آن‌ها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است. همچنین به پذیرفته‌شدگان به‌صورت پیامکی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان در بیست‌ودومین دوره به عتبات عالیات از اوایل اسفند مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید. امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه‌های شریف در جوار حرم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) بهره‌مند شوند.


وی خاطرنشان کرد: برای اعزام دانشگاهیان در این دوره، ۱۲۰ کاروان پیش‌بینی شده است که ۸۰ کاروان آن به صورت هوایی و ۴۰ کاروان به صورت زمینی اعزام می‌شوند. در اعزام‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و هر تغییری در روند اعزام‌ها صورت پذیرد از طریق سایت لبیک به اطلاع زائرین دانشگاهی خواهیم رساند. نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.


انتهای پیام/۱۰۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته