دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1400 - 10:11
با صدور بیانیه‌ای از سوی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان شد؛

«جهاد تبیین» حکمی قطعی برای تمامی دوستداران انقلاب اسلامی

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز «جهاد تبیین» در برابر امپراتوری رسانه‌ای استعماگران و مقابله با روایت‌گری ناعادلانه و خصمانه دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی، حکمی قطعی برای تمامی دوستداران انقلاب اسلامی و ایران عزیز است.
کد خبر : 640814
جشن انقلاب



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه این شورا به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ‌ بیانیه‌ای صادر کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم


إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت ـ ۳۰)


انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت نوین اسلامی در راستای استقلال و بالندگی و تحول خواهی ملت‌های جهان است و نقش و جایگاه آن در تحولات عظیم جهانی بر کسی پوشیده نیست. انقلابی که با ایمان به خداوند متعال و رهبری هوشمندانه عالمان دینی و پشتیبانی و مجاهدت‌های کم‌نظیر مردم همیشه در صحنه گام‌های استواری برای تغییر در جهان برداشته است.


اکنون به یمن صبر و استقامت مردم ایران و با پیروی از رهنمودهای عزتمند و حکیمانه بزرگ معمار انقلاب امام خمینی(ره) و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله) در سال‌های پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف مشهود و مورد اعتراف دوست و دشمن است؛ از آن جمله پیشرفت‌های علمی که با دستیابی ایران به برخی از فناوری‌های نوین شروع و چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان گشته است، باعث نگرانی کشورهای دارای خصومت با ایران شده و این کشورها از تحریم گرفته تا خرابکاری های داخلی مانع از تداوم این شتاب می‌شوند.


انقلاب چهره‌ ایران را از یک کشور عقب‌مانده‌ علمی تبدیل به یک کشور آزاد، مستقل و عزیز کرد، که با ورود به چهلواره دوم انقلاب اسلامی وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده است و باید نسبت به تبیین بیانیه گام دوم که پیشینه انقلاب را بیان و آینده انقلاب را تبیین می‌کند حساسیت داشت. گام دوم باید در چارچوب «نظریه نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» تحول در ساختارهای فرهنگی را ایجاد و به‌سوی تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» برداشته شود.


امروز «جهاد تبیین» در برابر امپراتوری رسانه‌ای استعماگران و مقابله با روایت‌گری ناعادلانه و خصمانه دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی، حکمی قطعی برای تمامی دوستداران انقلاب اسلامی و ایران عزیز است که لازمه آن منطق قوی، سخن متین، عقلانیت کامل، همراه با زینت عاطفه و به کارگیری اخلاق خصوصاً توسط جوانان خلاق انقلابی است.


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قطره‌ای از اقیانوس بی‌کران امت بپاخاسته جمهوری اسلامی ایران، با تأسی از مقتدای خویش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به پاس سالگرد چهلمین و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می‌دارد که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی‌هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهد نشاند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته