افزایش تعرفه خدمات پستی از سال آینده/ لزوم توجه به تأمین معیشت کارکنان شرکت پست
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، عیسی زارعپور در آیین افتتاح بزرگترین سورتینگ هوشمند پستی کشور که پیش از ظهر امروز در ساختمان شرکت ملی پست برگزار شد، اظهار کرد: بنده از نزدیک درگیر مشکلات شرکت ملی پست هستم و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کردیم و میکوشیم این مشکلات برطرف شود.
وی افزود: امروز اطلاعات تمام ابعاد زندگی بشر را دگرگون کرده و کارهایی که تصور نمیشد در کوتاه مدت انجام شود با همت جوانان پرتلاش ایرانی انجام شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در دوره کرونا اگرچه کار بسیاری از کسبوکارها کم شد حجم فعالیت شرکت ملی پست بیش از سه برابر افزایش یافت ولی با تلاش شبانهروزی زحمتکشان شرکت ملی پست هیچ اختلالی در خدمات پستی ایجاد نشد.
زارعپور عنوان کرد: مدیرعامل سابق شرکت ملی پست کارنامه خوبی در توسعه خدمات پستی به دست آورد و در دوره جدید انتظار داریم پست هوشمند به طور کامل محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: لازمه این تحقق این هدف توجه به سرمایههای انسانی شرکت ملی پست است و باید بهسرعت مشکلات معیشتی کارکنان شرکت ملی پست برطرف شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: مردم اعتماد بالایی به شرکت ملی پست دارند و از همین رو باید با استفاده از فناوریهای هوشمند خدمات مطلوب به عموم مشترک ارائه شود و راهاندازی سیستم سورتینگ هوشمند پستی کشور اقدامی مهم در همین راستاست. یکی از مسائلی که میتواند موجب رضایت کارکنان شرکت ملی پست شود تغییر تعرفههای پستی است و مذاکراتی برای افزایش و آزادسازی تعرفههای انجام شده و از ابتدای سال ۱۴۰۱ اجرایی میشود.
همچنین در این مراسم محمود لیائی، مدیر عامل پست اظهار کرد: برنامه اصلی شرکت ملی پست هوشمندسازی خدمات پستی است.
وی افزود: وزیر ارتباطات تاکید زیادی بر استفاده مفید و موثر از منابع انسانی شرکت ملی پست است. اکنون باید به شرکت ملی پست بهعنوان یک اپراتور هوشمند پستی توجه شود و میکوشیم به نمونه و الگو در خدمات پستی در منطقه و جهان تبدیل شویم.
انتهای پیام/۴۱۴۴/پ
انتهای پیام/