دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زارع شهرآبادی:

جشنواره رشد با هدف تقویت و حمایت از کانون‌های دانشجویی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جشنواره رشد با هدف تقویت و حمایت از کانون‌های دانشجویی برگزار می‌شود.
کد خبر : 635036
image-20220116090144-1.jpeg



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره «رشد» دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.


علیرضا زارع شهرآبادی مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: جشنواره رشد با هدف تقویت و حمایت از کانون‌ها به‌عنوان یکی از اقطاب اثرگذار فرهنگی، یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فرهنگی است.


وی با بیان اینکه در جشنواره رشد سال جاری علاوه بر توجه به تولیدات کانون‌ها بر آموزش و توانمندسازی آنان نیز تأکید شده است، گفت: در بحث کانون‌ها، نگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی در عین توجه به کمیت، به کیفیت فعالیت‌ها نیز بوده و هدایت صحیح جهت تولید آثار فاخر و کیفیت ساختاری مناسب را از وظایف مهم و اساسی فرهنگی می‌داند. از این رو برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه دبیران، اعضای فعال و استادان مشاور به استان‌ها ابلاغ شده است که با استفاده از استادان بومی یا کشوری متخصص و صاحب صلاحیت این دوره‌ها در ماه‌های آتی در همه استان‌ها برگزار خواهد شد.


در ادامه گزارشی از روند برگزاری جشنواره رشد ارائه شد.


همچنین سامانه دریافت آثار و نمایشگاه مجازی تولیدات کانون‌ها راه‌اندازی و مقرر شد به‌صورت آزمایشی از این سامانه بهره‌برداری شود.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب