دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1400 - 12:34
همایش علمی - پژوهشی مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه؛

آقامیری: حماسه ۹ دی نقشه دشمنان را باطل کرد/ بصیرت و دشمن‌شناسی، ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقشه دشمنان را باطل کرد، گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود.
کد خبر : 631654
همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سید محمود آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز پایانی همایش علمی پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه که در واحد تهران مرکز برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۹ دی است که از آن به‌عنوان روز بصیرت نام می‌بریم.


وی بصیرت و دشمن‌شناسی را از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی برشمرد و افزود: ۴۳ سال است که این کشور درگیر دشمنانی است که سعی کردند از هر ابزاری برای ضربه زدن به کشورمان استفاده کنند.


وی با بیان اینکه دشمن ما فقط آمریکا نیست، یادآور شد: امروز می‌بینید که عوامل آمریکا در مناطق مختلف دشمن را همراهی می‌کنند تا به کشورمان و جبهه مقاومت ضربه بزنند.


آقامیری تأکید کرد: با وجود رهبری حکیم و فرزانه، دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند چراکه وجود ولی‌فقیه و نقشه راه ایشان ما را به‌گونه‌ای هدایت می‌کند تا آسیب نبینیم.


وی به بصیرت ملت آگاه ایران اسلامی در برابر فتنه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: بصیرت و آگاهی مردم و موجبات تجلی و حضور آن‌ها در حماسه ۹ دی نقشه دشمنان را باطل کرد و آن‌ها تصور نمی‌کردند که این حماسه در تاریخ ماندگار شود.


آقامیری با تأکید بر اینکه اگر پیرو ولی‌فقیه داشته باشیم زمین نمی‌خوریم، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه ولایت مدار و روحیه انقلابی داشت و اهل وحدت و پرهیز از تفرقه بود. ما باید این شهید عزیز را در همه حوزه‌ها الگو قرار دهیم.


انتهای پیام/۴۱۰۶/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته