دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رشیدی:

فعالان عمل کردن در فضای مجازی تاثیر بر افکار عمومی دارد

رئیس جهاد دانشگاهی هنر گفت: مخاطب اصلی این جشنواره دانشجویان سراسر کشور و جوانان هستند و رده بندی خاصی در مقاطع دانشگاهی برای شرکت وجود ندارد و افرادی که دانشجو نیستند اما صاحب ایده‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
کد خبر : 628931
1



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا؛ بهزاد رشیدی در برنامه روزنه رادیو گفتگو اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری جشنواره من و زمین کمک به هدفمند کردن تولید محتوا، فرهنگ سازی و جهت دهی به افکار دانشجویی در فضای مجازی ست و جزء تاکیدات مقام معظم رهبری( مدد ظله العالی) است. چرا که فعالان عمل کردن در فضای مجازی به‌صورت مستقیم بر روی فرهنگ و افکار عمومی تاثیر گذار است.


رئیس جهاد دانشگاهی هنر گفت: مخاطب اصلی این جشنواره دانشجویان سراسر کشور و جوانان هستند و رده بندی خاصی در مقاطع دانشگاهی برای شرکت وجود ندارد و افرادی که دانشجو نیستند اما صاحب ایده اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.


وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ دیماه طرح ها و ایده های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال و منتخبین تا ۱۵ بهمن اعلام میشوند و افراد منتخب تا ۱۵ اسفند می‌توانند آثار خود را تولید و ارسال کنند که برای ویدیو های ۱ تا ۲ دقیقه‌ای کمک هزینه یک میلیون تومانی و برای گرافیک‌های متحرک ۴۰ ثانیه تا یک دقیقه ای کمک هزینه‌های دو و نیم میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.


پرشیدی با اشاره به موضوع اصلی این جشنواره که محیط زیست هست خاطرنشان کرد: طراحی و تولید لباس های سازگار با محیط زیست و ویژگی‌های این لباس ها، پسماند و بازیافت، درخت و درختکاری و معماری پایدار و سازگار با محیط زیست از جمله موضوعات مرتبط مورد نظر برای این با موضوع این جشنواره است.


وی در پایان عنوان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۶۶۴۱۴۴۰۲ تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/۴۱۲۷



انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو گفتگو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته