دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بین ۱۰۰ مرکز برگزارکننده؛

کسب مقام دوم برگزاری امتحانات IELTS IDP توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات

دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات در بین بیش از ۱۰۰ مرکز برگزارکننده امتحانات IELTS IDP در امارات متحده عربی، مقام دوم را کسب کرد.
کد خبر : 621974
image-20211117155442-1.jpeg



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم تقدیر از مراکز برگزارکننده امتحان آیلتس در کشور امارات که در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آبان ماه) برگزار شد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات که مقام دوم را در بین ۱۰۰ مرکز برگزارکننده کسب کرده است، تقدیر به عمل آمد.


در این مراسم، به‌منظور گشایش و توسعه مراکز برگزاری (IDP) IELTS در ایران توسط دانشگاه آزاد اسلامی مذاکراتی با مسئولان IDP به‌عمل‌آمده و IDP آمادگی ضمنی خود را در این خصوص اعلام و مقرر شد موضوع پیگیری شود.


آزمون آیلتس توسط دو موسسه (British Council و IELTS IDP) برگزار می‌شود.


گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات در سال ۲۰۲۰ همکاری خود را طی تفاهم‌نامه‌ای با مرکز IDP امارات آغاز کرد که در ابتدا تنها آزمون Paper Based (آیلتس سنتی) در محل این واحد برگزار می‌شد، در ادامه با رضایتی که از کیفیت برگزاری امتحانات و هماهنگی‌ها به دست آمد، موافقت شد تمامی آزمون‌ها ازجمله (Computer Based) IELTS –UKVI PB IELTS Test و UKVI Life Skills Test در واحد برگزار شود.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته