راهحل رفع مشکل ترابرد شماره تلفن همراه چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، تعدادی از مشترکان اپراتورها برای ترابرد شماره تلفن همراه خود با مشکلاتی مواجه هستند و با وجود رعایت دستورالعملهای اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنان نمیتوانند از سرویسهای اپراتور مد نظر خود استفاده کنند. از همین رو رگولاتوری راهنماییهای لازم را در این زمینه منتشر کرده است.
کاربرانی که پس از انجام تمامی مراحل تعیین شده برای ترابرد شماره خود همچنان قادر به اتصال به شبکه ارتباطی نیستند باید در گام اول از طریق ارتباط با مرکز تماس و یا مراجعه به امور مشترکان اپراتور پذیرا پیگیری لازم را انجام و اپراتور پذیرا موظف است برای رفع اشکالات بهوجود آمده اقدام لازم را انجام دهد. در صورتی که پس از انجام پیگیریهای لازم همچنان مشکل برطرف نشد کاربران میتوانند از طریق تماس با سامانه پاسخگویی ۱۹۵ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی این سامانه مشکلات خود را منعکس کنند تا پیگیری لازم برای رفع آن صورت گیرد. در ضمن هر مشترک تنها ۲ بار در سال مجاز است از خدمات ترابردپذیری استفاده کرده و شماره تلفن همراه خود را ترابرد کند.
انتتهای پیام/۴۱۴۴/
انتهای پیام/