قوانین پرداخت کارکرد تلفن همراه چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، تمامی اپراتورهای فعال در کشور هزینه مشخصی را برای ارائه انواع سرویسهای ارتباطی دریافت میکنند. در واقع کاربران موظف هستند در بازههای زمانی مشخصی هزینه مکالمات انجام شده و پیامکهای ارسالی خود را پرداخت کنند.
تعرفه تمامی خدمات شبکه تلفن همراه از قبیل هزینه هر دقیقه مکالمه، پیام کوتاه و بستههای اینترنت از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین شده است. پرداخت کارکرد تلفن همراه دارای ضوابط مشخصی است. مشترک میتواند در زمان ثبتنام مبلغی را بعنوان «سپرده» برای دریافت اشتراک خدمات به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه بپردازد. اپراتور ملزم است مشترک را از وضعیت بدهی خود از طریق درج در صورتحساب صادره و یا براساس روش مشخص شده در قرارداد و مطابق با انتخاب متقاضی در زمان ثبتنام، آگاه کند. اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند ریز هزینههای مربوط به صورتحساب را به اطلاع مشترک برسانند. مشترک موظف است تا پانزده روز از تاریخ صدور صورتحساب آن را پرداخت کند. حدنصاب کارکرد حداکثر مبلغی برای کنترل میزان کارکرد خط تلفن همراه پس پرداخت است که ۸۰ درصد مبلغ تضمین پرداخت مشترک است.
انتهای پیام/۴۱۴۴/
انتهای پیام/