دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1400 - 13:56
ستاری در گفت‌وگو با آنا:

اگر بمانم حمایت‌ها از زیست‌بوم خلاق به همین منوال است

معاون علم و فناوری ریاست جمهوری گفت: اگر ابقا شوم حمایت از زیست‌بوم علم و فناوری کشور به شکل چند سال اخیر ادامه دارد.
کد خبر : 615021
سورنا ستاری

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، سورنا ستاری در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا مبنی بر این که در صورت ابقا روند حمایت‌ها از زیست‌بوم علم و فناوری کشور به شکل گذشته باقی خواهد ماند، بیان کرد: حتماً، برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به شکل قبل ادامه دارد.


وی دوشنبه هفته گذشته در آیین نوزدهمین اجلاس سالیانه وجشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس  و بیستمین نکوداشت سالگرد تاسیس پارک با اشاره به این که انتصاب‌های سیاسی در حوزه فناوری خطرناک است، بیان کرد: سیاسی بازی یکی از مشکلات فناوری در کشور  است. در هشت سال گذشته هیچ انتصاب سیاسی نداشتم با این حال انتقادات زیادی به من وارد شد. با این حال آنچه ‌مهم است تفکر افراد است که باید به آن ارج نهاد. طرح این که چه کسی در سیستم حضور دارد و چه کسی همفکر سیاسی است، از جمله مسائل خطرناک در حوزه فناوری به شمار می‌رود. 


معاون علم و فناوری ریاست جمهوری افزود: ثبات مدیریتی در معاونت علمی باعث وقوع اتفاقات خوبی شده که این امر باعث تغییر نظر افراد شده و راه‌های جدیدی برای رفع مشکلات کشور ایجاد کرده است. معاونت به عنوان سازمانی که وظیفه اصلی آن تزریق نوآوری به بخش‌های مختلف کشور است باید در جایگاهی باشد که به صورت فرا دستگاهی، نوآوری را تزریق کند.


انتهای پیام/۴۰۲۱/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته