دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1400 - 13:28
گزارش جدید نشان داد؛

اپل، هواوی و سامسونگ بازیگران اصلی بازار ساعت‌های هوشمند

گزارش جدیدی از وضعیت بازار جهانی ساعت‌های هوشمند نشان می‌دهد اپل، هواوی و سامسونگ به‌ترتیب برترین‌های این حوزه هستند.
کد خبر : 603300
ساعت هوشمند



به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از جی‌اس‌ام آرنا، آخرین گزارش شرکت تحقیقاتی «Counterpoint Research» از وضعیت بازار پوشیدنی‌ها نشان می‌دهد فروش ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ نسبت به دوره مشابه در ۲۰۲۰ با رشد ۲۷ درصدی همراه بوده است. این امر به دلیل افزایش تقاضا برای ساعت‌های هوشمند ارزان‌تر از ۱۰۰ دلار است.


سامسونگ در این سه‌ماهه با افزایش ۴۳ درصدی فروش، رتبه سوم را از آن خود کرد و از متوسط نرخ رشد پیشی گرفت. سامسونگ در مقایسه با سال گذشته توانست فروش «گلکسی واچ ۳» و «گلکسی واچ اکتیو ۲» را بهبود بخشد.


گارمین رشد ۶۲ درصدی سالانه را تجربه کرد و بیشترین ساعت‌های هوشمند را در طول یک سه‌ماهه در تاریخ این شرکت به فروش رساند. این ساعت‌های هوشمند به دلیل ویژگی‌های جی‌پی‌اس در بین کوهنوردان و علاقه‌مندان به تناسب‌اندام در فضای باز محبوب هستند.






بیشتر بخوانید:


ساعت هوشمندی که فشار خون شما را اندازه‌گیری می‌کند


تصاویر ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت افشاء شد






اپل با ۲۸ درصد سهم بازار جهانی و رشد مداوم همچنان در صدر قرار دارد و کاربران اپل واچ برای اولین بار از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کردند.


اگرچه هواوی در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ رتبه دوم را به خود اختصاص داد، اما این تنها شرکت از پنج برند برتر ساعت‌های هوشمند بود که شاهد کاهش فروش بود.


آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار ساعت‌های هوشمند است و پس‌ازآن چین قرار دارد. درعین‌حال هند سریع‌ترین بازار رو به رشد است.


انتهای پیام/۴۱۱۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته