دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1400 - 17:23

فراخوانی برای هفته هوش مصنوعی

همرسانی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های نوآورانه با سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌هاصندوق نوآوری و شکوفایی همزمان با هفته هوش مصنوعی اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای استارت‌آپی کرده است.
کد خبر : 592118
هوش مصنوعی 2



به گزارش گروه فناوری خبرگزاری آنا، صندوق نوآوری و شکوفایی همزمان با هفته هوش مصنوعی اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای استارت‌آپی کرده است که این رویدادها با همکاری مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برگزار خواهد شد و هدف آن هم‌رسانی بین استارت‌آپ‌ها و طرح‌های نوآورانه با سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌های اکوسیستم کارآفرینی کشور است.


رویدادهای هفته هوش مصنوعی در سه محور سلامت دیجیتال، شهر هوشمند و حمل و نقل شهری و هوافضا و سنجش از دور و و در دو بخش پیوند و دوشنبه‌های استارت‌آپی برگزار می‌شود.


رویدادهای هفته هوش مصنوعی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ۴ تا ۶ مرداد ماه سال جاری برگزاری می‌شود و تیم ها و استارت‌آپ‌هایی که تمایل به حضور در هرکدام از دو رویداد پیوند و دوشنبه‌های استارت آپی را دارند تا روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس https://ghazal.inif.ir/Nsfund_Project/new/ در این رویداد ثبت نام کرده و طرح های خود را ارسال کنند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته