دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1394 - 15:17
در مراسم «میثاق با ولایت»

عباسپور: ۹ دی نقطه عطفى در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است/ دانشفرد: ۹ دی، روز خروش ملت غیور ایران اسلامى

رئیس واحد علوم و تحقیقات با تاکید بر لزوم حرکت در راستاى بصیرت در کشور، عنوان کرد: در سایه بصیرت و حفظ اتحاد و یکپارچگى مى‌توان توطئه‌هاى دشمنان را خنثى کرد.
کد خبر : 58867

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر على عباسپور، در مراسم گرامىداشت ۹دى با عنوان «میثاق با ولایت» در واحد علوم و تحقیقات، روز بصیرت را نقطه عطفى در تاریخ انقلاب ارزیابى کرد و گفت: ایران اسلامى از نخستین روزهاى تأسیس خود تاکنون روزهاى درخشان بسیارى را پشت سر گذاشته و مردانه در برابر اقدامات دشمنان براى ریشه کن کردن انقلاب ایستاده است.


وى فضل الهى، برکت وجود امام راحل (ره)، تدابیر مقام معظم رهبرى و همت ملت ایران را علل حفظ انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: روزهاى این چنینى زمان پایدارى و مقاومت است تا توطئه هایى نظیر فتنه هاى سال هاى ۱۳۷۸و۱۳۸۸ خاموش شوند.


عباسپور سر دادن شعارهایى همچون «نه غزه نه لبنان جانم فداى ایران» در سال ۱۳۸۸را انحرافى خواند و افزود: امروز شاهدیم ایران اسلامى در عین دفاع از ملل مظلوم جهان، در زمینه داخلی نیز با امن نگاه داشتن مرز‌ها و فضای داخلی کشور به مقابله با تفکر گروه هاى تکفیرى و تروریستى نظیر داعش هم می‌پردازد.


وى حماسه ۹ دى را روز آگاهى نسبت به ماهیت حرکات توطئه گران ارزیابى کرد و گفت: احزاب و گروه هاى کشور على رغم وجود بحث‌ها و اختلاف نظر‌ها، در اعتقاد به اصل نظام و حفظ و حراست از کشور باید متحد باشند.


دلسوزان ایران اسلامى با صبر، فداکارى و عطوفت در فضاى مهربانى و رقابت سالم باید در داخل کشور در مسیر پیشرفت و پیروزى بیش از پیش گام بردارند

عباسپور بر تلاش براى انتشار اسلام ناب محمدى (ص) در سراسر جهان و نیز پیشرفت کشور تاکید کرد و ادامه داد: مدافعان حرم از جمله شهید واحد علوم و تحقیقات، براى حفظ دین مبین اسلام، دفع خطر و برقرارى امنیت جمهورى اسلامى ایران تا پاى جان ایستاده‌اند.


حماسه ۹ دی، روز خروش ملت غیور ایران اسلامى است


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم ۹ دی را روز بسیج شدن ملت غیور ایران اسلامى دانست و گفت: بسیج استادان، کارکنان و دانشجویى و نیز عموم کانون‌ها و تشکلات دانشجویى باید با حضور پرشور در این روز در پاسداشت این رو باشکوه سهیم باشند.


دکتر کرم اله دانشفرد افزود: پیامبر اسلام با محبت و عطوفت به گسترش دین اسلام پرداخت و موجب ترویج آن در سراسر جهان شد.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات با توجه به حرکت‌هاى مدعیان دروغین براى تخریب چهره اسلام به واسطه خشونت در عربستان سعودى و سایر مناطق جهان، ابراز امیدوارى کرد: مسلمانان جهان باید در نشان دادن چهره نورانى و سراسر مهربانى دین مبین اسلام بکوشند.


دانشفرد نهم دى را روز خروش ملت ایران براى دفاع از مام میهن خواند و ادامه داد: فلسفه به کار بردن عبارت «مام وطن» احترام به کشور و حفظ و حراست از آن تا پاى جان همچون مادر است.


وى از خروج برخى از سران و فعالان حزبی از کشور و اقدامات تخریبى برخى از آنان در آن سوى مرز‌ها ابراز تاسف کرد و افزود: دلسوزان ایران اسلامى با صبر، فداکارى و عطوفت در فضاى مهربانى و رقابت سالم باید در داخل کشور در مسیر پیشرفت و پیروزى بیش از پیش گام بردارند.


دانشفرد بر تعامل تفکرات و جریان هاى مختلف سیاسى کشور تاکید کرد و گفت: ملت غیور ایران آماده انتقال پیام سرافرازى و پیروزى کشور و دستیابى آن به قلل افتخار است.


وى به تعبیر مقام معظم رهبرى درباره بسیجى بودن هر فردى که در راه سرافرازى کشور گام بر مى دارد، پرداخت و تصریح کرد: ایران اسلامى به واسطه رهبرى اندیشمندانه و هوشمندى ملت، در منطقه اى پر از آشوب و بلوا، در امنیت کامل در مسیر پیشرفت قرار دارد.


دانشفرد لزوم حفظ وحدت را ضرورى دانست و گفت: همه اقشار جامعه باید با انجام وظایف خود به بهترین نحو، در چرخیدن چرخ‌هاى ایران اسلامى کوشا باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته