دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1394 - 08:30

تسلا موتورز، مدل اعجاب‌آور خود را به رقص‌نور مجهز کرد + ویدئو

خودروی برقی شاسی‌بلند تسلا که درهایی بسیار زیبا و طراحی پیشرفته‌ای دارد، اکنون به یک امکانات عجیب برای خودرو مجهز شده است که باز هم این محصول را در صدر اخبار قرار داده است.
کد خبر : 58098

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از Engadget، مدل X خودروی تسلا موتورز که یک شاسی‌بلند منحصر به فرد است، تاکنون به چند مشتری معدود فروخته شده اما حالا الون ماسک، صاحب و سرمایه‌گذار اصلی این شرکت خبر تجهیز این خودرو به یک امکان غیرمعمول تازه را در توئیتر خود منتشر کرده است.


الون ماسک در توئیتر خود نوشت: «نمایش مدل ایکس‌مس! این امکان تازه به‌صورت خودکار اجرا می‌شود (نیاز به انتخاب حالت خاصی نیست) و به‌عنوان تخم‌مرغ «ایستر» شناخته می‌شود».


قابلیت تازه در ویدئویی به نمایش درآمده است که نشان می‌دهد خودروی مدل Xs وقتی موسیقی مربوط به عید پاک توسط ارکستر «سیبری» نواخته می‌شود، خودرو چراغ‌های خود را با ریتم آن خاموش و روشن می‌کند و درهایش باز می‌شود.


امسال تنها به تعداد انگشتان دست از این خودرو فروخته شده اما هیچ بعید نیست که سال آینده شاهد رژه خودروهای رقصان در خیابان‌ها باشیم. تسلا موتورز هنوز اعلام نکرده که این قابلیت با هر موسیقی امکان‌پذیر است یا خودرو تنها در مقابل موسیقی عید پاک واکنش نشان می‌دهد یا این‌که اگر در حال حرکت این موسیقی پخش شود، چه اتفاقی می‌افتد.


مترجم: محمدرضا احمدی‌نیا


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته