مخابرات بهدنبال افزایش تعرفهها/ ثابت بودن قیمتها جلوی توسعه زیر ساخت را میگیرد
محمد رضا بیدخام در پاسخ به سؤال خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا مبنی بر صحبتهای مطرح شده از سوی مدیرعامل مخابرات ایران در خصوص اختلال پیامرسان صوتی کلاب هاوس گفت: کارشناسان شرکت مخابرات ایران همچنان در حال بررسی موضوع هستند و با توجه به مسائل فنی و لزوم توجه به تمامی عوامل ایجاد اختلال، شرکت مخابرات ایران در آیندهای نزدیک نتیجه نهایی بررسیهای کارشناسانه را به عموم کاربران ارائه میدهد.
وی در خصوص لزوم اصلاح تعرفههای مکالمه تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات ایران افزود: عدم تأمین بودجه به دلیل ثابت ماندن تعرفههای خدماتی در شرکت مخابرات ایران سبب شده طرحهای توسعه این شرکت متوقف شود. در حقیقت در صورت عدم وجود سرمایه لازم پیشتیبانی از سرویسهای شرکت مخابرات ایران دچار مشکل میشود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: تعرفه تمامی سرویسهای شرکت مخابرات ایران چه در بحث تلفن ثابت و چه در بحث اینترنت از سوی سازمان تنظیم مقررات تعیین میشود. البته شورای عالی رقابت نیز در این زمینه وظایفی را برعهده دارد و شرکت مخابرات ایران تعرفههای خود را از این ۲ نهاد دریافت میکند. مدیران مخابرات جلسههای متعددی را با مسئولان سازمان تنظیم مقررات برگزار کرده و فرایند اداری درخواست افزایش تعرفه نیز طی شده است. مخابرات مستندات خود در خصوص کند شدن روند عرضه خدمات را به سازمان تنظیم مقررات ارائه داده است.
بیدخام عنوان کرد: مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شورای رقابت هرگز علتی برای عدم افزایش تعرفه اینترنت و مکالمه در چند سال گذشته بیان نکردهاند و در پاسخ به درخواستهای شرکت مخابرات ایران در این زمینه میگویند بررسیهای لازم انجام میشود.
انتهای پیام/۴۱۴۴/
انتهای پیام/