توئیتر سرویسهای ویژهای را به صاحبان کسبوکار ارائه میدهد
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، توئیتر به تازگی آزمایشهایی را برای ارائه خدمات بیشتر به صاحبان کسبوکارهای مختلف شروع کرده و قرار است به زودی صفحه ویژه کسبوکار(businesses) برای کاربران راهاندازی شود. فعالسازی حالت کسبوکار به اعضای این شبکه اجتماعی اجازه میدهد اطلاعات مختلفی از قبیل آدرس پست الکترونیکی، شماره تلفن و مواردی دیگر را در شبکه شخصی خود قرار داده تا کاربران توئیتر از نوع کسبوکار شما اطلاع داشته باشند.
در صفحههای ویژه کسبوکار قسمتی به نام توضیحات(About) اضافه شده که امکان قرار دادن لینک در آن وجود دارد. زمانی که یکی از کاربران توئیتر بر روی لینکهای موجود در این قسمت کلیک کند به طور مستقیم ارتباط او از طریق سایت یا شماره تلفن با کاربر برقرار میشود. توئتیر اعلام کرده که ویژگی جدید را در اختیار کسبوکارهای فعال در بخش خصوصی قرار میدهد. یکی از مدیران این شبکه اجتماعی گفت: «همکاری توئیتر با کسبوکارها فعلاً در مراحل ابتدایی است و بدون شک در آینده خدمات بیشتری به این دسته از کاربران ارائه میشود تا بیشتر از قبل در زمینه کاری خود موفق باشند.»
کارشناسان فناری معتقدند توئیتر برای طراحی حالت businesses و ارائه سرویسهای حرفهای به صاحبان مشاغل به هیچ عنوان کار راحتی در پیش ندارد زیرا شرکتهای متعددی در این زمینه فعالیت کرده و هرکدام از آنها سالها سابقه حضور در بازارهای جهانی را دارند. توئیتر هنوز هزینه راهاندازی صفحه ویژه کسبوکار در این شبکه اجتماعی را اعلام نکرده است.
انتهای پیام/4144/
انتهای پیام/