دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همایون مطرح کرد؛ 

لزوم تولید ادبیات مهدویت مبتنی بر انقلاب اسلامی

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) بر لزوم تولید ادبیات مهدویت مبتنی بر انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر : 571672
محمدمهدی همایون

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدمهدی همایون در افتتاحیه مجازی دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: برخی بیت "مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/ که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید" را به امام زمان (عج) نسبت می‌دهند. البته ابتدا مسیحا نفسی می‌آید و سپس از انفاس خوش آن، بوی کسی می‌آید. در واقع امام خمینی (ره) آمدند و پرچم را با واسطه از طریق رهبر انقلاب ان‌شاءالله به امام زمان (عج) تحویل داده خواهد شد. 


وی افزود: کمیته علمی در دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و پایان‌نامه‌های خوبی در حوزه مهدویت استخراج خواهد شد. 


عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ص) بیان کرد: هنوز ادبیات مهدویت را مبتنی بر انقلاب اسلامی به‌خوبی تولید نکرده‌ایم. باید در این راستا تلاش کنیم که این مسئله را تقویت کنیم. 


همایون گفت: برخی افراد می‌گویند که برای مقابله با بهایی‌ها، باید به اعضای انجمن حجتیه‌ بگوییم که با آنان بحث و جدل کنند. این کار اشتباهی است. نباید ادبیات انجمن حجتیه در جامعه ترویج شود. 


وی ادامه داد: باید ادبیات انقلاب اسلامی را در حوزه‌های مختلف در دانشگاه‌ها ترویج کنیم. در واقع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی علاقه‌مند به مهدویت باید مباحثه با یکدیگر داشته باشند تا نتایج خوبی حاصل شود. اگر شبکه علمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق بیفتد، تاثیر خوبی در کشور خواهد داشت. 


انتهای پیام/۴۱۱۸/

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدویت خبر آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته