دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1399 - 22:46
حل چالش‌های تکنولوژی/ 14؛

معرفی روشی برای ادامه فعالیت‌های رایانه‌ای///////////دپویی////////// نوروز 1400

کاربران رایانه با استفاده از دستورالعملی ساده می‌‌توانند پس از راه‌اندازی مجدد ویندوز 10 ادامه فعالیت‌های خود را انجام دهند.
کد خبر : 562257
وین 1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، تعداد زیادی از کاربران رایانه و گوشی‌های هوشمند در استفاده‌ روزمره از دستگاه خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند که در صورت داشتن اطلاعات کافی رفع آن مشکلات چند دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد.


گسترش امکان دسترسی عمومی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی شرایطی را برای همه کاربران دستگاه‌های مختلف الکترونیکی به وجود آورده است که به‌راحتی می‌توانند با جست‌وجویی ساده اطلاعات لازم برای رفع مشکلات متداول رایانه‌ای را به دست آورند و هرگونه نقص عملکردی در رایانه یا گوشی هوشمند خود را رفع کنند.


روشی ساده برای ادامه فعالیت‌های رایانه‌ای پس از روشن کردن سیستم


در بسیاری از مواقع کاربران رایانه به دلیل انجام کاری فوری یا لزوم رفتن به محلی که در آنجا دسترسی به دستگاه خود ندارند باید سیستم را خاموش کرده و پس از مدتی فعالیت خود را از ابتدا انجام دهند. انجام مجدد فعالیت‌های رایانه‌ای از اولین مرحله وقت زیادی را تلف می‌کند. از همین رو کاربران رایانه تمایل دارند همه برنامه‌هایی را که بسته شده‌اند از آخرین مرحله مشاهده کنند.


برای فعال‌سازی این ویژگی در ویندوز 10 ابتدا از منوی استارت وارد قسمت تنظیمات(Settings) شده و سپس روی گزینه Accounts کلیک کنید. در این زمان باید Sign-in options را انتخاب کرده و در آخرین مرحله سوئیچ مربوط به ادامه فعالیت پس از راه‌اندازی مجدد ویندوز 10 را روی حالت روشن(on) قرار دهید.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته