دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 17:09
در همایش سبک زندگی اسلامی واحد پرند

کارگردان و تهیه کننده سینما: داعش دست به اسلحه سینما برده است

کارگردان و تهیه کننده سینما با حضور در همایش سبک زندگی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در مشهد مقدس عنوان کرد که داعش دست به اسلحه سینما برده است.
کد خبر : 5582

به گزارش خبرنگار آنا، سید محمد مختاری با حضور در جمع صمیمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پرند در جوار حرم مقدس حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: تکفیری ها در ابتدا بدون توجه به قدرت سینما تنها به عنوان یک تکنولوژی برای انتقال مواضع خود به مخاطب از آن استفاده می کردند اما امروز با درک قدرت سینما دست به اسلحه سینما برده اند.


وی با تکیه بر قدرت تأثیر سینما در باورپذیری مردم گفت: داعش در فیلم های اولیه صرفا به یک تصویربرداری معمولی اقناع می کرد و جامعه نیز پس می زد ولی با اقدامات هنرمندانه ای که در تصویرداری از جنایات وحشیانه خود تلاش کرده اند از میزان سبوعیت اقدامات خود در باور مردم بکاهند و در حقیقت اعمال وحشیانه خود را باورپذیر کنند.


مختاری بر توسعه و گسترش فعالیت های هنری در دانشگاه ها اشاره کرد و با انتقاد از محدودیت فعالیت های فرهنگی هنری در دوره گذشته، خواستار توجه بیشتر به کانون های هنری در دانشگاه ها شد و از اقدامات فرهنگی هنری دانشگاه آزاد در دوره مدیریت جدید دانشگاه تقدیر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب