دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بهرامی در گفتگو با آنا:

جانفشانی پرستاران در مبارزه با کرونا گواهی بر تعهد جامعه پرستاری است/ پاداش خدمت به بیماران؛ همنشینی با حضرت ابراهیم (ع)

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در امور زنان و خانواده گفت: جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، گواهی بر تعهد جامعه پرستاری است که وظایف خود را با الهام از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.
کد خبر : 550127
photo_2020-12-20_21-13-12.jpg

معصومه بهرامی، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در امور زنان و خانواده در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: حضرت زینب (س) بانویی است که بهترین اسوه برای  ایثارگری، مهر و عاطفه، صبر و استقامت و تحمل سختی‌ها محسوب می‌شوند. نامگذاری این روز بزرگ با تقدیر از مقام والای پرستاران فداکار واقعاً زیباست، پرستارانی که طبق فرموده رسول خوبی‌ها (ص) پاداش خدمتشان به بیماران، همنشینی و مجالست با حضرت ابراهیم خلیل است.


وی افزود: روز پرستار بهانه‌ای است تا از نقش بزرگ و تأثیرگذار حضرت زینب (س) در کربلا یاد کنیم و قدرشناس استقامت و شکیبایی آن پیام‌رسان سرافراز در رساندن پیام ماندگار عاشورا به گوش تاریخ باشیم.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در امور زنان و خانواده بیان کرد: جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری است که وظایف خود را با انگیزه‌های الهی و الهام از مکتب عاشورا انجام می‌دهند.


بهرامی ادامه داد: بنده قدرشناسی خود و همکارانم را به این پرستاران عزیز تقدیم می‌کنم و در اينجا از شهید حمیدرضا مهینی، اولین شهید مدافع سلامت ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ياد می‌كنم كه نماد يک انسان والا و از خودگذشته بود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته