دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با آنا:

آیین نامه قانون جامع ایثارگران به زودی در دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می‌شود

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون جامع ایثارگران به تمامی واحد‌ها و افراد مشمول این قانون ابلاغ تا اوایل سال 94 خبر داد.
کد خبر : 5486

سید محمدتقی طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ابلاغ قانون جامع ایثارگران از سوی دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: قانون جامع ایثار گران قانونی است که تمام اقشار دانشگاه از جمله کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان را در بر می‌گیرد.


وی با یادآوری این نکته که دانشگاه آزاد از بودجه دولتی استفاده نمی کند و به همین دلیل قانون جامع ایثارگران برای دانشگاه بار مالی دارد، افزود: با این حال دکتر میرزداه تاکید بسیاری بر اجرای دقیق این قانون دارند.


طباطبایی در ادامه با اشاره تهیه آیین نامه اجرایی این قانون، تصریح کرد: اداره کل ایثارگران با همکاری معاونت مالی، آموزشی، دانشجویی و مرکز آزمون با دستور موکد دکتر میرزاده در حال تهیه آیین نامه اجرایی این قانون است.


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه تا اوایل سال ۹۴ این آیین نامه به تمامی واحد‌ها و افراد مشمول این قانون ابلاغ خواهد شد، تصریح کرد: تمامی جامعه هدف با تهیه این آیین نامه از تسهیلات لازم برخوردار خواهند شد.


طباطبایی در پایان با اشاره به اینکه اجرای این قانون برای دانشجویان، خاطر نشان کرد: طی دو ترم گذشته ۱۰ هزار شهید و ایثارگر از این قانون استفاده کردند و به شهر مورد نظر خود انتقالی گرفتند و ۱۵۰۰ نفر نیز با استناد به این قانون تغییر رشته دادند و در رشته مورد نظر خود مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته