دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1399 - 17:59
توسط چینی‌ها صورت گرفت؛

درمان بیماری‌های کبدی و قلبی با هوش مصنوعی

شرکت چینی «سنس تایم» پیشتاز در حوزه هوش مصنوعی، از دو دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی برای درمان بیماری‌های کبدی و قلبی رونمایی کرد.
کد خبر : 541409
5fb3956ca31024adbda26b59.png

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا از چاینا دیلی، شرکت چینی «سنس تایم» (SenseTime) پیشتاز در حوزه هوش مصنوعی، از دو دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی برای درمان بیماری‌های کبدی و قلبی رونمایی کرد. این شرکت برای کمک به پزشکان در افزایش کارایی تشخیص بیماری، سخت در تلاش است و روی فناوری‌های پیشرفته کار می‌کند.


به گفته سنس تایم، این دو راه‌حل نرم‌افزاری به ترتیب برای امکان تجزیه‌وتحلیل سریع‌تر توموگرافی کامپیوتری پیشرفته کبد و آنژیوگرافی قلب به روش توموگرافی کامپیوتری با کمک هوش مصنوعی ساخته شده‌اند.


این شرکت معتقد است این راه‌حل‌ها می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا به‌سرعت کانون بیماری‌ها را پیدا کرده و تجزیه‌وتحلیل کمی و کیفی قوی را انجام دهند.


این دو راه‌حل بخشی از برنامه‌های این شرکت برای ایجاد یک پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی است که مجموعه‌ای از برنامه‌های درمانی را برای بیش از 13 عضو بدن شامل سینه، سیستم قلب و عروق، کبد، آسیب‌شناسی، ارتوپدی و رادیوتراپی ارائه می‌دهد.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

برچسب ها: هوش مصنوعی چین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته