دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1394 - 10:24

دوچرخه الکتریکی تازه، تلفیق گذشته و تکنولوژی امروز

شرکت وینتیج برای دومین سال دوچرخه الکتریکی‌ای ارائه داده که توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است و برآورد می‌شود مانند مدل قبلی، با اقبال خوبی روبه‌رو شود.
کد خبر : 53442

به گزارش گروه علم و فناوری آن به نقل از Vintage Electric، حدود دو سال قبل شرکت وینتیج الکتریک دوچرخه‌ای را به بازار فرستاد که در آن سعی شده بود شکل ظاهری دوچرخه‌هایی که در اوایل قرن بیستم ساخته می‌شد، با تکنولوژی موتورهای الکتریکی امروز آمیخته شود و این تلاش با موفقیت همراه شد.


در محصول تازه‌ای که این شرکت به بازار فرستاده است کاملا مشخص است که ظرف مدت کوتاهی، درس‌های زیادی از مدل پیشین خود گرفته و آن را به شکل قابل توجهی ارتقا داده است.


در مدل سال 2016 دوچرخه‌های الکتریکی وینتیج، موتور الکتریکی تازه‌ای به کار گرفته شده است که 15 درصد بهتر از نمونه قبلی کار می‌کند و بازده تولید نیروی آن بیشتر است.


موتور تازه 20 درصد گشتاور بیشتری تولید می‌کند و با اتکا به یک باتری بزرگتر که توانی معاد 70 وات ساعت دارد، می‌تواند در جاده‌های معمولی تا 35 مایل (56 کیلومتر) را طی کند.


این شرکت در زمینه ظاهر و بدنه نیز دوچرخه‌های خود را ارتقاداده است و بدنه فولاد ضدزنگ آن هم سبک‌تر و هم مقاوم‌تر است. از سوی دیگر، رینگ‌های کرومی، جلوه ویژه‌ای به این دوچرخه داده است.


مجموعه ظاهر نوستالژیک و زیبا و تکنولوژی بسیار پیشرفته، از این محصول یک دوچرخه نه‌چندان ارزان می‌سازد که قیمت پایه آن 4995 دلار است.


این قیمت با قیمت مدلی که دو سال قبل ارائه شده بود برابر است و از این نظر هم یک موفقیت محسوب می‌شود اما در صورتی که شما بخواهید از گزینه‌های مختلف در رنگ‌بندی و طرح‌ها و البته انواع بزرگتر باتری استفاده کنید، قیمت دوچرخه سفارشی بیش از اینها تمام خواهد شد.


دوچرخه‌های الکتریکی یکی از امیدهای آینده هوای پاک هستند که می‌توانند با اتکا به نیروی عضلانی یا با استفاده از برق شارژ شوند و مسافت قابل قبولی را برای یک نفر به عنوان وسیله نقلیه موتوری کار کنند.


مترجم: محمدرضا احمدی‌نیا


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته