دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1399 - 16:05
مظفر مطرح کرد؛

ثبت‌نام بیش از ۲۰ هزار نفر در سامانه نجم

رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا امروز هزاران نفر از نخبگان کشور آمادگی خود برای مشارکت در برنامه‌های کلان توسعه را از طریق سامانه نجم اعلام کردند.
کد خبر : 527735
5626879_697.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، میثم مظفر در مراسم جمع‌سپاری نخبگانی با موضوع تدوین سیاست‌های کلان برنامه هفتم توسعه کشور که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات قدیم مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام سامانه نجم را به عنوان شبکه ارتباطی جمع‌سپاری با نخبگان راه‌اندازی کرد.


وی افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا عموم مردم از طریق سامانه‌های مشخصی در تبیین سیاست‌های کلی توسعه مشارکت می‌کنند.


رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: وقتی یک گزاره از شیوه جمع‌سپاری بررسی می‌شود قطعا نتیجه بهتری در اجرای آن مشاهده می‌شود.


مظفر عنوان کرد: سامانه مجمع از ماه گذشته راه‌اندازی شده و در دسترسی نخبگان کشور قرار گرفته است.


وی خاطرنشان کرد: تا به امروز بیش از ۲۰ هزار نفر از نخبگان در این سامانه ثبت‌نام کرده و ۴۳۷ برنامه پیشنهادی برای استفاده در برنامه هفتم توسعه ارسال شده است.


رئیس مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امیدواریم با همکاری روسای بنیاد‌های ملی نخبگان استان‌ها بیش از گذشته شاهد ریشه‌کنی مشکلات نخبگان در صحنه سیاست‌گزاری کشور باشیم.


انتهای پیام/۴۱۴۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته