دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1399 - 19:20
رایان مطرح کرد؛

کادر درمان خط مقدم تحت فشار زیادی قرار دارند

رئیس بخش اورژانس سازمان بهداشت جهانی گفت: کارکنان خط مقدم تحت فشار زیادی کار می‌کنند و باید برای آنها محیطی فراهم کنیم که کار خود را در ایمن‌ترین سطح انجام دهند.
کد خبر : 524359
637318806895099550_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، سازمان بهداشت جهانی با انتشار بخشی از صحبت‌های «مایکل رایان» رئیس بخش اورژانس این سازمان در شبکه اجتماعی خود، به لزوم توجه به کادر درمان اشاره کرد.


در این ویدئو مایکل رایان بیان می‌کند:


سه مورد وجود دارد که کارکنان خط مقدم به‌طور پیوسته با آنها درگیر هستند. یکی اینکه آنها در بیمارستان‌ها شاهد مرگ افراد زیادی هستند، زیرا شما نمی‌توانید آنها را کمک کنید. دوم اینکه همکاران و دوستانشان در مقابل چشم آنها به بیماری مبتلا می‌شوند و مورد سوم ( موردی که بسیار آنها را آزار می‌دهد) این است که آنها ممکن ویروس کرونا را به خانه خود انتقال دهند،‌جایی که خانواده و فرزندانشان حضور دارند.


کارگران خط مقدم تحت‌فشار زیادی کار می‌کنند و بسیار شجاع هستند. حداقل کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که به آنها ابزار، آموزش و محیطی ارائه کنیم که بتوانند کار خود را در ایمن‌ترین سطح ممکن انجام دهند. زیرا وقتی فرد احساس امنیت کند، بهتر می‌تواند کار خود را انجام دهد.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته