تبلیغات پنهانی در اینستاگرام محدود میشود
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فیسبوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره میکند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.
دیدهبان رقابت انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.
فیسبوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.
سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکتها را در اینستاگرام پست می کنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوقهای دیگری دریافت کرده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.
اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پستها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت میکنند، از این پس باید تأیید یا فاش کنند.
بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص می کند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی کنند که تبلیغات ارسال می کنند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/