دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بسیج اساتید دانشگاه آزاد به استفاده ابزاری از زنان در نمایشگاه تجهیزات ورزشی واکنش نشان داد

معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای استفاده ابزاری از زنان را در نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی محکوم کرد.
کد خبر : 521173
13990715000341_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای استفاده ابزاری از زنان در نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی را محکوم کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های مردان و زنان این دیار، شنیدن و دیدن برخی اخبار نه تنها مایه تأسف که باعث رنجش خاطر است. نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی تهران (Sportex Iran) از ۵ الی ۸ مهر ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر تهران با حضور وزیر ورزش و معاونان او در مراسم افتتاحیه برگزار شد.


در این نمایشگاه فضاحت‌بار متأسفانه شاهد استفاده ابزاری از بانوان ورزش کشور در راستای تبلیغ تجهیزات و مکمل‌های ورزشی و ابزاری برای سودجویی و منفعت‌طلبی عده‌ای خاص در قالب یک نمایشگاه مثلاً ورزشی بودیم، این اقدام وزارت ورزش برخلاف فصل هشتم و نهم قوانین و مقررات تبلیغات کشوری، درباره «هرگونه استفاده ابزاری از زن در تبلیغات و استفاده از جذابیت و...» است. 


جنگ هم به اندازه انسان پیچیده و بغرنج است، جنگ هزار دست دارد با هزاردستان و از هر دست آن دست‌اندازی برآمده است، جنگ یکدست نیست، دیولاخ وسیعی است به فراخنای شیطنت شیطان، آغاز آن آغاز انسان و فرجام آن فرجام انسان، همه درحال جنگیدن هستیم. اهالی ایمان در راه خدا، اهالی طاغوت در راه شیطان. جنگ اول و آخر ندارد، جنگ میان مردی و نامردی، اسلام و کفر، فقر و غنا، درد وبی دردی... جنگ نظامی، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی و...


اما تکلیف بسیجی انسان چیست؟ همان بسیج کردن انسان‌ها، جهت دادن به دنیا، سمت دادن به عالم، سو دادن به قبله، نمی‌شود در محراب باشی و در حرب نباشی، در هر نقطه‌ای، نکته‌ای درخور می‌باید، در نبرد نظامی سلحشوری و مردی از غریو سلاح می‌تراود و در نبرد فرهنگی، اندیشه و اعتقاد غیورانه از غیرت قلم، یعنی مبارزه تمامی ندارد تا شیطان است و شیطنت است، مبارزه و دفاع هم است، با غریو سلاح و غیرت صلاح.


این روزها که کشور عزیزمان درگیر ویروس نحس و ناترکیب کروناست، در جنگ اقتصادی نابرابر به گرامیداشت چهل سالگی جنگ نظامی نامتوازن هشت ساله بود. در گرامیداشت دفاع مقدس، به تکریم شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی می‌پردازد که در نقطه‌‌ای فرهنگی عده‌ای دانسته و نادانسته با یک حرکت نابخردانه به‌نام حمایت از ورزش و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از ورزش با استفاده ابزاری از زنان برای تبلیغات نه تنها به جایگاه زن در اسلام و جامعه اسلامی اهانت کردند، بلکه دل دردمندان دردکشیده انقلاب کرده را به درد آورده و یک‌بار دیگر ملت را در بهت و حیرت فرو برد که هنوز شهید می‌آورند و عده‌ای راه شهیدان را گم کرده‌اند. استفاده ابزاری اقتصادی از زنان برای تأیید کدام قانون نانوشته تبلیغات غیر اسلامی است؟


ما اساتید بسیجی، در تکلیف بسیجی خود برای بسیج کردن نگاه‌ها، ضمن محکوم کردن این حرکت ناپسند فرهنگی، آمادگی همه جانبه خود را در حمایت از راه نورانی شهیدان در مسیر اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری های داهیانه رهبرمعظم انقلاب اعلام می‌کنیم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته