دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1399 - 17:39

ابزارهای ویرایش تصویر در سیستم عامل اندروید ارتقا می‌یابد

نسخه جدید اپلیکیشن گوگل فوتوز امکانات ویرایشی بیشتری را در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار می‌دهد.
کد خبر : 519858
گوگل 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، مدیران گوگل اعلام کردند نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن گوگل فوتوز(Google Photos) به ابزارهای ویرایشی بیشتری مجهز خواهد شد و کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند بیشتر از گذشته تصاویر مورد نظر خود را تغییر دهند.


گوگل فوتوز جدید با استفاده ظرفیت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به‌صورت خودکار وضوح و شفافیت تصاویر را افزایش می‌دهد. هم‌چنین کاربران می‌توانند عکس‌های گرفته شده به‌وسیله دوربین گوشی یا تصاویر دریافت شده از فضای مجازی را با دقت ویرایش کرده و تغییراتی از قبیل برش و چرخش را اعمال کنند.



یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام عکاسی انتخاب زاویه مناسب نسبت به منبع نور است در اپلیکیشن جدید گوگل فوتوز در زمان عکاسی راهنمایی‌هایی جهت انتخاب محل مناسب ارائه می‌شود و در صورتی که تصویر ثبت شده مورد پسند کاربر نباشد برنامه او را به تلاش بیشتر تشویق می‌کند.


بسیاری از عکس‌هایی که در محل‌های پرنور گرفته می‌شود از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند این تصاویر در نسخه آینده برنامه گوگل فوتوز با قابلیت‌های فناوری هوش مصنوعی ویرایش شده و شدت سایه در آن‌ها کاهش می‌یابد. گوگل به کاربران سیستم عامل اندروید وعده داده است که به زودی تصاویر محبوب خود را با کیفیت بسیار بیشتری مشاهده خواهند کرد.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته