دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 17:47

قدردانی از خدمات فرهنگی دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در برنامه «بسیج در امتداد عاشورا» از دکتر علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات، دکتر کرم‌اله دانشفرد معاون فرهنگی و اجتماعی و فریبرز صالح آبادی رئیس بسیج کارکنان این واحد دانشگاهی تقدیر به عمل آمد.
کد خبر : 51916

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که در سازمان مرکزی برگزار شد، از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از خدمات فرهنگی دکتر علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات و دکتر کرم اله دانشفرد معاون فرهنگی و اجتماعی این واحد تقدیر به عمل آمد.


همچنین در این مراسم از فریبرز صالح آبادی رئیس بسیج کارکنان واحد علوم و تحقیقات نیز از سوی سرهنگ دکتر حسین نصیرزاده رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.


براساس این گزارش قدردانی از خدمات رئیس و مسئولان فرهنگی این واحد در آستانه گرامیداشت هفته بسیج، در راستای قدردانی از کسانی است که یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایشان حفظ و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس است.



همان گونه که فعالیت مجموعه واحد علوم و تحقیقات در برگزاری همایش‌های راهبردی چون کنگره بزرگ شهدا با عنوان «الگوهای جاودانه و اسوه‌های صبر» با حضور بیش از هزاران نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، همایش «شمیم ایثار» در آستانه آزادسازی خرمشهر با محوریت نامگذاری سال ۹۴ از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان سال شمیم ایثار، اجرا و تکمیل پروژه یادمان شهدای واحد علوم و تحقیقات و بسیاری از فعالیت‌های بزرگ فرهنگی در عرصه‌های ملی و بین المللی در مرکز پیامبر اعظم (ص) این واحد، گویای بخش کوچکی از حرکت بزرگ فرهنگی این مجموعه دانشگاهی تنها در طی ۲ سال گذشته است.


رئیس بسیج کارکنان واحد علوم و تحقیقات در این باره به آنا گفت: بسیج کارکنان همواره سعی داشته تا به عنوان یک تشکل بزرگ کارمندی در واحد علوم و تحقیقات، بازویی توانمند و قابل اطمینان در کنار مدیریت دانشگاه به فعالیت‌های فرهنگی بپردازد.


وی با یادآوری سوابق ارزشمند و انقلابی دکتر عباسپور از پیش از انقلاب اسلامی تاکنون و تأکید بر این موضوع که مدیران و مسئولان واحد باید ایشان را الگوی عملی و مدیریتی خود قرار دهند از حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت واحد علوم و تحقیقات در راستای اجرای برنامه‌ها و اهداف عالی بسیج کارکنان قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته