دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1399 - 15:20

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تهران در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

بسیج اساتید دانشگاه تهران در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : 516550
157620399.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بسیج اساتید دانشگاه تهران در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم 


۳۱ شهریور امسال، دفاع مقدس قهرمانانه مردم بزرگ ایران چهل ساله می‌شود. چهل سال از سربلندی در جهاد، مواسات و ایثار جان و مال این سرزمین گذشت. مردان و زنان بی‌ادعایی که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و با پروردگار خود معامله کردند.


إِنَّ اللّهَ اشْتَرى مِنَ الْمُؤْمِنینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللّهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَیْهِ حَقّاً فِی التَّوْراةِ وَ الإِنْجیلِ وَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ أَوْفى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ


اینک محصول ایثار بزرگ و جان فشانی‌ها و هجرت‌ها و غربت‌ها، و اطاعت از ولی و امام، نظام اسلامی و حفظ و صیانت و ارتقای آن به میراث ما رسیده است.


اگر در آن روزهای جنگ سخت، غبار دنیاطلبی مجالی در مبارزه با بزرگان خون و ایثار پیدا نمی‌کرد، در این سال‌ها شهد شیرین رفاه و راحت‌طلبی جسم و جان‌ها را در طی این مسیر نورانی به تردید می‌اندازد و حتما صبر و استقامت بر صراط حق و پیروی از امام، اجر و مزدی مضاعف پیدا می‌کند.


قدرت چرب و چیلی دنیا به حدی است که ممکن است نصرت دیدگان الهی و رهیدگان از شمشیرهای بران فرعونیان و عابران از میان امواج خروشان نیل را در دام وساوس سامری گرفتار سازد. 


نهضت اسلامی مردم ایران در آستانه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس که شمیم دلنواز آن سرمایه اصلی در حرکت و تعالی انقلاب اسلامی در تمام این سال‌ها بوده، با مسائل و مخاطراتی همراه است.


مهم‌ترین تهدید در نگاه ما، اساتید بسیجی دانشگاه تهران، تنفس تفکر سازش با غرب در کشور و اشغال مناصب حاکمیتی توسط مرعوبان استعمار و استکبار است. بخش عمده‌ای از مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ما ناشی از جولان وابستگان سازش و تسلط آن‌ها بر مقدرات این کشور است.


بخشی از نتایج حاکمیت این تفکر و اعتماد به سازشکاری آن‌ها این است که آمریکای جنایتکار امروز همه تعهدات بین المللی خود را به سخره می‌گیرد و بی پروا هر لحظه در شعله جنگ اقتصادی بر علیه ما می‌دمد.


اروپای خائن در هم‌دستی و خیمه‌شب‌بازی آمریکا،  ایفای نقش کرده و عرضه را بر مردم مومن ما تنگ می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی و ارتجاع منطقه، با کارگردانی آمریکا، در پی انزوای انقلاب اسلامی هستند. ۸ سال  بی‌تدبیری، اردوگاه دشمنان را امیدوار و جبهه علاقه‌مندان به انقلاب را دچار ناراحتی و خسران کرده است.


ما امیدوار به نصرت و فتح الهی هستیم و یقین داریم تمامی این تلاش‌ها محکوم به شکست است و انقلاب اسلامی و جریان مقاومت همه این شب پره‌ها را تارومار خواهد کرد و با گزینش‌های درست و آگاهانه مردم، بلای غرب زدگان از سر جامعه رفع خواهد شد.


خون بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی درخت تناور عزت و سربلندی مردم ایران را آبیاری کرده، و دعا و اخلاص امامین انقلاب، کشتی انقلاب را به ساحل آرامش مهدوی خواهد رساند.


ان شاءالله. إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً  وَ نَراهُ قَرِیباً


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته