دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1399 - 13:24
آذری‌جهرمی:

تصمیمی برای رئیس‌جمهور شدن ندارم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هیچ تصمیمی برای حضور در انتخابات سال 1400 ندارم و صبحت‌های مطرح شده در این خصوص را رد می‌کنم.
کد خبر : 513133
آذری 4.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک برنامه تلویریونی گفت: تا این لحظه برنامه‌ای برای کاندید شدن در انتخابات ریاست‌ جمهوری نداشتم و این صحبت‌ها از زمان اعلام رای اعتماد در مجلس بین تعدادی از نمایندگان مطرح شد.


وی در این برنامه تلویزیونی که صبح امروز به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش شد به نکات با اهمیتی در خصوص فیلترینگ اشاره و بیان کرد: از نظر من منطقی پشت فیلترینگ و فروش فیلتر شکن نیست و مقیاس قابل توجیحی برای مردم ندارد. البته تاکید کنم فیلترینگ برای تمام کشورها لازم است. اما نمی‌توانیم تمام پلتفرم‌هایی که مورد استفاده مردم هستند را محدود کنیم. آن‌ها جلوی این محدودیت می‌ایستند و مقررات درست را زیر پا می‌گذارند. فیلترشکن‌ها گوشی‌های مردم را آلوده می‌کنند و آن‌ها را در معرض آسیب قرار می‌دهند.


وزیر ارتباطات در رابطه با شایعات منتشر شده برای فیلترینگ اینستاگرام عنوان کرد: من چیزی نشنیده‌ام که کسی بخواهد اینستاگرام را فیلتر کند. عده‌ای که از فیلتر اینستاگرام صحبت می‌کنند، اعتقاد راسخ قلبی دارند که اغلب شبکه‌های اجتماعی باید بسته شود. زمانی که ۳۰ میلیون نفر از کاربران فضای مجازی کشور دنبال فیلترشکن هستند و شرایط اقتصاد بسیاری از افراد باعث می‌شود به این فضا دسترسی داشته باشند، حتما راه خود را برای استفاده از فیلترشکن پیدا می‌کنند. نمی‌توان لشکری درست کرد که دنبال فیلتریگ فیلترشکن‌ها باشند.


انتهای پیام/4144/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته