دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1399 - 16:49
پیام تسلیت انجمن علمی انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام‌ حسینیان؛

پرورش پژوهشگران انقلاب اسلامی ذخیره‌ای حسنه در فهرست بلند خدمات مرحوم حسینیان است

انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر : 510863

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک
در ایام مصیبت و حزن اهل بیت (علیهم السلام)، خبر عروج ملکوتی عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان، موجب تاثر و تاسف علاقه‌مندان، خدمتگزاران و نیروهای انقلاب اسلامی شد.


بدینوسیله ضایعه فقدان این شاگرد و یار و سرباز فداکار حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (دام ظله) را محضر همه پیروان ولایت و دلسوزان انقلاب اسلامی به ویژه خانواده محترم و شاگردان ایشان تسلیت عرض کرده، از پیشگاه خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کند.
خدمات خالصانه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینیان به انقلاب بزرگ اسلامی به ویژه پرورش پژوهشگران و تاریخ‌پژوهان عرصه انقلاب اسلامی و به سامان‌رساندن زمینه و بستر مناسب برای مستند ساختن صحیح تاریخ گرانبار انقلاب اسلامی، خیر ماندگار و ذخیره‌ای حسنه در فهرست بلند خدمات آن عزیز به‌شمار می‌آید که امید است با همت و تلاش همه دلسوزان همچنان استمرار یابد و به نتایج ارزشمند بیشتری منتهی شود.
انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران، با وقوف بر خدمات جهادگونه مرحوم حسینیان با گرامیداشت یاد آن مرحوم تلاش خواهد کرد با بهره‌گیری از رهنمودهای گراسنگ و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در مسیر تبیین، تشریح و مستندسازی اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام‌های اساسی بردارد و مسیر و راهی را که مرحوم حسینیان در طول سالیان پر فراز و نشیب گذشته با پایمردی و خلوص طی کرد، همچنان پر فروغ نگهدارد. ان‌شاءالله.
انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب