دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1399 - 09:33
بصیری در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

آغاز ثبت‌نام در دومین دوره «جهت‌گیری تخصصی»/ راهنمایی دانشجویان برای حضور در عرصه‌های تخصصی

مسئول دوره جهت‌گیری تخصصی گفت: دوره جهت‌گیری تخصصی برای راهنمایی دانشجویان جهت حضور در عرصه‌های مختلف تخصصی و انتخاب مسیر آینده هدف‌گذاری شده است.
کد خبر : 510094
aee552a912c153-4c6ca4955e0d5-ed495f69745.jpg

علیرضا بصیری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه پرتال ثبت‌نام دومین دوره جهت‌گیری تخصصی آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: این دوره مناسب دانشجویان پایه فنی، مهندسی و ورودی‌های ۹۵ و ۹۶ است.


وی افزود: دوره جهت‌گیری تخصصی برای راهنمایی دانشجویان جهت حضور در عرصه‌های مختلف تخصصی و انتخاب مسیر آینده هدف‌گذاری شده است. این دوره به دانشجویان کمک می‌کند تا فرآیند انتخاب مسیر در رشته خود یا سایر عرصه‌های تخصصی انقلاب با سهولت بیشتر انجام شود.


مسئول دوره جهت‌گیری تخصصی بیان کرد: جهت‌گیری تخصصی، فرآیند تببین عرصه‌های مختلف اعم از «رسانه، سیاست‌گذاری، فناوری، کنشگری اجتماعی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر و تربیت و کادر سازی» و همچنین مواجهه مخاطبان دوره با چالش‌های آن را در دستور کار خود دارد. این دوره از ۱۱ تا ۱۸ شهریورماه 1399 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و مخاطبان امکان چالش با اساتید و راهبران عرصه‌های مختلف را دارند.


بصیری خاطرنشان کرد: هم اکنون ثبت‌نام دوره جهت گیری تخصصی آغاز شده است و تا ۵ شهریور ادامه دارد. مخاطبان برای ثبت‌نام به سایت jahatgiri.ir مراجعه کرده و فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کنند. همچنین مخاطبان برای سؤالات، نظرات و برخورداری از تخفیف گروهی به پیج jahat_baradaran@ در فضای مجازی پیام ارسال کنند.


انتهای پیام/4118/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته