دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرکل خدمات دانشجویی دانشگاه آزاد: دیدگاه کمیته انضباطی باید ارشادی و پیشگیرانه باشد/ پرهیز از صدور احکام سلیقه‌ای

مدیر کل خدمات دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهداف کمیته انضباطی در دانشگاه تاکید کرد: دیدگاه این کمیته باید ارشادی و پیشگیرانه باشد و در آن باید از صدور احکام سلیقه‌ای خودداری شود.
کد خبر : 50929

به گزارش خبرنگار آنا از بندرعباس، علیرضا صامت در کارگاه آشنایی با «شیوه نامه جدید کمیته انضباطی» که با حضور معاونان دانشجویی و فرهنگی و دبیران کمیته انضباطی واحدها و مراکز استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد، با بیان این که اعضای کمیته انضباطی دانشجوئی ضمن قاطعیت و اجتناب از افراط و تفریط، رأفت اسلامی را مد نظر داشته باشند، افزود: با توجه به نقش مهم و کلیدی تصمیمات این کمیته ها در سرنوشت دانشجو، اعضاء با وسواس و دقت نظر خاصی پرونده‌های تخلف دانشجویان را مورد رسیدگی قرار دهند.


وی با تاکید بر دقت نظر در انتخاب اعضای حقیقی کمیته‌های انضباطی، با بیان این که انتخاب اعضا براساس شاخصه های رفتاری و مقبولیت بین دانشجویان باشد، گفت: هدف مهم کمیته های انضباطی باید ارشادی و پیشگیرانه باشد و اعضا ضمن رعایت تمامی اصول اخلاقی و ضوابط شیوه نامه انضباطی از صدور احکام سلیقه ای خودداری کنند.


در این کارگاه یک روزه به طور جامع و کامل شیوه نامه جدید کمیته انضباطی برای حاضرین تشریح شد و در پایان به ابهامات و سوالات حاضران پاسخ داده شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته