دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1399 - 14:44

اولین گوشی 5G جهان با دوربین زیر نمایشگر به زودی رونمایی می‌شود

شرکتی چینی در حال تلاش برای تولید اولین گوشی هوشمند جهان با دروبین زیر نمایشگر است.
کد خبر : 508945
دوربین 1.jpg

 به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  شرکت‌های فناوری در سراسر دنیا همواره بر سر کسب عنوان اولین رقابت‌های سختی را تجربه می‌کنند. حالا شرکتی چینی به نام زد‌تی‌ای(ZTE) قصد دارد تا ماه مهر(سپتامبر) اولین گوشی 5G خود را با دوربین زیر نمایشگر رونمایی و معرفی کند.


گوشی جدید این شرکت ZTE Axon 20 5G نام دارد. کارشناسان فناوری طراحی چنین گوشی را از سوی شرکت زد‌تی‌ای اقدامی جسورانه دانستند و معتقدند اگر این شرکت پس از رونمایی از گوشی جدید خود در عرضه آن نیز موفق عمل کند می‌تواند کاربران زیادی را به سمت محصولات ZTE جذب کند. 



البته شرکت‌های دیگری در جهان نیز تلاش برای طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند 5G با دوربین زیر نمایشگر را آغاز کرده‌اند اما هنوز هیچکدام تاریخ دقیق رونمایی این محصولات را مشخص نکرده‌اندو بنابراین شرکت زد‌تی‌ای می‌تواند با رونمایی از گوشی جدید خود در اولین ماه فصل پاییز رکوردی قابل توجه را به نام شرکتی چینی ثبت کند.


بر اساس اطلاعات اعلام شده از شرکت زدتی‌ای گوشی ZTE Axon 20 5G  دارای پردازنده اسنپدراگون 765G ، نمایشگر OLED با ابعاد 6.9 اینچ و دوربین 64 مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای کیفیتی برابر 32 مگاپیکسل است. شرکت سازنده این گوشی هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.


انتهای پیام/4144/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته