دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1399 - 12:23

کنسول جدید ایکس‌باکس به‌زودی عرضه می‌شود

کنسول بازی سری ایکس شرکت مایکروسافت تا پیش از پایان پاییز به مشتریان عرضه خواهد شد.
کد خبر : 507620
مایک 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اینکه هنوز تاریخ دقیق عرضه ایکس‌باکس سری ایکس مشخص نیست ولی مایکروسافت سرانجام اعلام کرد این کنسول بازی تا ماه نوامبر(آبان) به دست مشتریان خواهد رسید.


تا پیش ار افشا زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس سری ایکس قرار بود این دستگاه در تعطیلات سال نو میلادی عرضه شود. بسیاری گیمرها منتظر هستند تا این کنسول به همراه بازی Halo Infinite عرضه شود ولی متاسفانه مایکروسافت این بازی را در سال 2021 عرضه می‌کند. مایکروسافت به علاقه‌مندان کنسول ایکس‌باکس وعده داده بیش از 100 عنوان بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس تولید می‌کند.



سازندگان بازی Halo Infinite مدتی پیش ویدئویی کوتاه از این بازی را منتشر کردند که با استقبال مناسبی از سوی گیمرها روبه‌رو گردید. این اقدام از سوی سازندگان بازی، علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای را امیدوار کرده بود که به زودی بتوانند نسخه اصلی Halo Infinite را خریداری کنند اما به نظر می‌رسد هنوز قسمت‌هایی از این بازی به طور کامل طراحی نشده و کاربران باید همچنان منتظر باشند. بازی Halo Infinite همزمان برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


مایکروسافت بدون اشاره به جزئیات ساختاری ایکس‌باکس‌ سری ایکس این دستگاه را از لحاظ سخت‌افزاری بسیار قدرتمندتر از نسل‌های قبلی ایکس‌باکس دانسته است. هم‌ اکنون گیمرهای زیادی در سراسر دنیا منتظر عرضه کنسول‌های بازی جدید شرکت مایکروسافت و سونی هستند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته