دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1399 - 10:15

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به کرمان می‌رود

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دومین سفر استانی، عازم کرمان خواهم شد. بعد از مشهد مقدس و کرمان، پس از آن سفرهای استانی به ترتیب حروف الفبا در پایان هفته برگزار می‌‌شود.
کد خبر : 505218

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی در صفحه اینستاگرام خود از سفر استانی به کرمان خبر داد و بیان کرد: سفرهای استانی به ترتیب حروف الفبا در پایان هفته برگزار می‌شود.


مشروح این پیام به شرح زیر است: 


ان شاالله این هفته و در دومین سفر استانی، عازم کرمان خواهم شد. ان‌شاالله علاوه بر زیارت مزار سردار عزیز، جلسات و گفت‌وشنود در ارتباط با دستورالعمل برنامه‌ریزی فرهنگی با عزیزان فعال در حوزه فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمان برگزار خواهد شد. 


بعد از مشهد مقدس و کرمان، ان‌شاالله سفرهای استانی به ترتیب حروف الفبا در پایان هفته برگزار می‌گردد. البته سفر به استان‌های نزدیک به تهران در صورت امکان در طول هفته خواهد بود. بیش از همه‌چیز برای موفقیت در حوزه فرهنگی، نیازمند تفاهم بر سر مؤلفه‌های کلیدی و اقطاب اثرگذار و نسبت برنامه‌ها با این دو هستیم.


اگر اهداف و اراده‌ها همسو شود، توان همه‌چیز و قدرت انجام همه کارداریم. درعین‌حال که ارزیابی از نزدیک بالأخص از توان نیروی انسانی، امکان برنامه‌ریزی و تصمیم دقیق‌تر در اختیار ما می‌گذارد.


به گزارش آنا، هفته گذشته نیز جهان‌بین در اولین سفر استانی خود به مشهد مقدس رفته بود.


انتهای پیام/484/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته