دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 11:09

نشان برتر آموزش سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه رسید

نشان برتر آموزش یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اهدا شد.
کد خبر : 49943

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این نشان برتر از سوی دکترپارت.دی.وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره این سمپوزیوم با حضور جمعی از مهمانان داخلی و خارجی به دکتر محمدرضا رسولی معاون دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی اهدا شد.


نشان برتر آموزش به پاس راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته روابط عمومی بوده که دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه با گذشت یک سال از فعالیت خود توانسته است دانشجویان علاقه‌مند را در این رشته جذب و تربیت کند.


دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه مهر ١٣٩٣ با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح و آغاز به کار کرد که از سال گذشته تاکنون تعداد دانشجویان و رشته‌های آن به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا افزایش داشته است.


یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها صبح یکشنبه با پیام آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حضور نمایندگانی از چهار کشور (هلند،امریکا،اسپانیا و ایتالیا) آغاز به کار کرد.


در این دوره، سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی علاوه بر برگزاری دو کارگاه آموزشی با عنوان‌های چگونه کمپین طراحی کنیم؟ و طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی، هشت مقاله برگزیده از سوی هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی ارائه شد.


با برگزاری این رویداد علمی - آموزشی، در مجموع 650 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی با ویژه در فضای مجازی را فرا گرفتند.


صدور قطعنامه تهران درخصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی یکی از خروجی های این دوره از سمپوزیوم است.


همچنین در ادامه، 11 کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم رونمایی و 55 برگزیده حوزه های علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 نیز معرفی و تجلیل شد.


این رویداد بین المللی در مرکز همایش‌های پژوهشگاه نیرو واقع در بزرگراه یادگار امام (ره)برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته