دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1399 - 14:09
همزمان با ایام میلاد حضرت معصومه(س)؛

برندگان ویژه برنامه «ماه عاشقی» مشخص شدند+ اسامی

ویژه برنامه «ماه عاشقی» با اعلام اسامی برندگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.
کد خبر : 497684
1012545_995.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، برندگان ویژه برنامه «ماه عاشقی» طی مراسمی با حضور معاون دبیر ستاد ازدواج دانشجویی و دست‌اندرکاران این ویژه برنامه به قید قرعه مشخص شدند.
این ویژه‌برنامه طی ماه مبارک رمضان و به منظور استمرار برنامه‌های آموزشی ستاد ازدواج دانشجویی در ایام قرنطینه خانگی، در دو بخش برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مجرد و متاهل از ۶ اردیبهشت تا ۵ خردادماه اجرا شد و بیش از ۷ هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.
تعداد 28 سفر مشهد مقدس( به محض برگزاری طرح ملی همسفر تا بهشت) و ۶۲ کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه‌برنامه بود که به قید قرعه به ۹۰ نفر از شرکت‌کنندگان تعلق گرفت.
در بخش متاهلان، محمد مظاهری، سیده مریم میری، عاطفه قربانی، سعیده کاظمی، فاطمه ملک‌محمدی، حمیدرضا سلیمانی، عارف پیشه‌ور، سیما کمی، مژده عبدلی، فاطمه حسینی ارجاس، اسد دهقانی، حسن صادق مقدسی، فاطمه حنایی جهرمی، معصومه نجفی آقامیرلو، محدثه بیدران و ندا تازیکه بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.
در بخش مجردین نیز، مهدیه احمدی، مینا حسنی، محدثه رضایت، سیدمحمد خیبر، سیدسعید کشوری طباطبایی و مریم احمدوند عنوان برترین‌ها و کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی را به خود اختصاص دادند.
لیست کامل برندگان بخش‌های مختلف ویژه برنامه ماه عاشقی، در سایت nahad.ir، اپلیکشین باشگاه ازدواج و صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه‌های اجتماعی قابل دسترسی است.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته