دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به زودی؛

گوگل سرویس چاپ خودکار عکس‌ را خاموش می‌کند

گوگل قصد دارد به زودی سرویس چاپ خودکار عکس خود را برای همیشه غیر فعال کند.
کد خبر : 496835
گو 6.jpeg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سرویس هوشمند چاپ عکس در گوگل تا دهم تیر ماه برای همیشه غیرفعال می‌شود. گوگل پس از مدت‌ها اعتراض کاربران به عملکرد ضعیف سرویس چاپ خودکار عکس تصمیم گرفت خدمات آن را از دسترس خارج کند.


با وجود اینکه گوگل سرویس چاپ خودکار عکس را به فناوری هوش مصنوعی مجهز کرده بود ولی بسیاری از قسمت‌های این سرویس دچار مشکل بود . در واقع کاربران نمی‌توانستند به درستی از آن استفاده کنند. یکی از مدیران ارشد گوگل ضمن اعلام خبر خاموش شدن سرویس چاپ خودکار عکس گفت: به زودی جایگزینی جدیدی برای این سرویس معرفی می‌شود. قطعا در برنامه آینده خدمات متنوع‌تر و بیشتری را برای کاربران در نظر می‌گیریم.



کارشناسان فناوری معتقدند گوگل سرویس چاپ خودکار عکس را تنها به دلیل نقص عملکردی خاموش نمی‌کند بلکه هزینه‌های زیادی که این شرکت بابت خدمات هوش مصنوعی از کاربران دریافت می‌کرد نیز اعتراض‌‍‌ کاربران را برانگیخته بود. گوگل از این موضوع نگرانی است و می‌خواهد با تغییر در سیستم‌های خود اعتماد کاربران را باردیگر جلب کند.


گوگل هنوز جایگزین جدیدی را برای سرویس چاپ خودکار عکس معرفی نکرده و به نظر می‌رسد تا انتشار اطلاعات جدید کاربران باید از سرویس‌های دیگری برای دریافت خدمات مشابه استفاده کنند.


انتهای پیام/4144/


 


 


 


انتهای پیام/

برچسب ها: هوش مصنوعی گوگل
ارسال نظر
قالیشویی ادیب