دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی: پویایی حوزه دانشجویی، نشاط در دانشگاه را به همراه دارد

مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معرفی 200 نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور،‌ یک رویداد مهم فرهنگی است و مسوولیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی را افزایش می‌دهد.
کد خبر : 49221

دکتر علیرضا مصدق در پنجمین روز از برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، با حضور در غرفه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «امسال نمایشگاه به طور کلی از رونق و ساماندهی بیشتری نسبت به سال گذشته برخوردار است. غرفه‌های مربوط به رسانه‌های دانشگاه و نشریه‌های دانشجویی هم پویاتر از سال گذشته فعالیت می‌کنند و البته جز این انتظاری نیست.»


او افزود : «حتما برپایی غرفه نشریه‌های دانشجویی به شناخت محیط دانشجویی دانشگاه کمک می‌کند. آثار ارایه شده در بخش مربوط به نشریه‌های تشکل‌های اسلامی - سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی هم بسیار با ارزش است و با مراجعه همه دانشگاهیان، اعم از مسوولان، اعضای هیات علمی ، دانشجویان و کارمندان به این غرفه، مسوولیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی افزایش می‌یابد چون مخاطبان ، جدی تر و پیگیرتر خواهند بود.»


مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی ،‌ اضافه کرد: «با توجه به اینکه یک فعال دانشجویی در حوزه مسایل فرهنگی و سیاسی بودم از این فضا خیلی دور نیستم و از این که غرفه نشریه‌های دانشجویی را پویا و پر جنب و جوش می‌بینم خرسندم.»


مصدق ،‌اظهار کرد: «پویا بودن حوزه دانشجویی و بخش مربوط به اعضای هیات علمی ، نشاط همیشگی در دانشگاه را به همراه دارد و رسانه، ابزاری مهم برای فعالیت علمی و اجتماعی در هر دو حوزه است.»


او خاطرنشان کرد: «اعضای هیات علمی به عنوان نخبگان این اجتماع ، باید در جریان آخرین تغییر و تحول در حوزه‌های مختلف چه در داخل دانشگاه و چه در خارج از دانشگاه باشند. دانشجویان هم که پویاترین قشر اندیشمند دانشگاه هستند باید در این حوزه‌ها فعال باشند. با حضور دکتر سیدطه هاشمی، امروز شاهد ارتباط خیلی خوب اعضای هیات علمی و دانشجویان با حوزه‌های ستادی در دانشگاه هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته