دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1399 - 22:31

مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در مجتمع ولایت دانشگاه آزاد تهران مرکزی برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی در کنار مزار شهدای گمنام مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 491738
IMG_20200523_211545_966.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در یوم‌الله سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی، مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای گمنام مدفون در مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور مسئولان و همکاران ولایتمدار و با همت ستاد شاهد و ایثارگران و همکاری بسیج کارکنان برگزار شد.
در این مراسم معنوی حسین افشار، مشاور رئیس و مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن پاسداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌خصوص شهدای والامقام عملیات بیت‌المقدس، شهدای گمنام و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها، اظهار کرد: این مراسم به‌مناسبت گرامیداشت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس و فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر در این مکان مقدس برگزار شد.



وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدای عزیز، ایران اسلامی از عزت و اقتدار کافی برخوردار است و در راستای حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت و همچنین خودباوری دینی و ملی، برنامه‌های ویژه دفاع مقدس باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.
در پایان شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا و امام راحل عظیم‌الشان (ره) و دعا و ذکر صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و تحیت زعامت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته