دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1399 - 16:18
آزادی قدس؛ صبح قریب 12/ موسوی در گفتگو با آنا:

خون سردار سلیمانی شکست جبهه استکبار و صهیونیسم را به دنبال دارد

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز گفت: خون به‌ناحق ریخته شده حاج قاسم سلیمانی درنهایت آزادی قدس، شکست جبهه استکبار، ارتجاع و صهیونیسم را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر : 491306
_ALI5216.jpg

حسین موسوی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: روز قدس، روزی است که باید به همه ابرقدرت‌های سلطه‌گر و استعمارگر هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید. روز قدس روز اسلام است روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا کنیم، قوانین اسلام باید در ممالک اسلامی اجرا بشود.


وی افزود: در روز قدس باید به همه مستکبرین جهان هشدار بدهیم که نه اسلام نه ممالک اسلامی دیگر تحت سیطره شما، یا به‌واسطه عمال خبیث شما اداره نخواهد شد روز قدس روز حیات اسلام است.


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز  گفت: بیت‌المقدس قبله اول مسلمین متعلق به همه مسلمانان و مردم آزاده جهان است که توسط رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی قریب به 72 سال با حمایت شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس آن را اشغال کرده است. هرچند بر طبق آیه شریفه: إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؛ صبح پیروزی و زوال این غده چرکین وسرطانی نزدیک است. اما این وظیفه آزاده خواهان و مسلمانان جهان است تا به یاری مظلومان عالم برسند و در مقابل ظلم و تعدی کوتاه نیایند.


موسوی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) معمار و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با آن دیدگاه رفیع خویش راه امروز را برای ما روشن نمودند و مسیر را برای همه مشخص و تکلیف را معین فرمودند، بانام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس» چراغ راهی برای همه ادوار روشن کردند.


وی ادامه داد: امروزه دانشگاهیان این ظرفیت را در خود دارند که با ایجاد اتحاد، نشست‌های بصیرت افزایی، عدم غفلت از مسئله فلسطین و زنده نگه‌داشتن آن و به مقابله رفتن با جنگ تبلیغاتی دشمن قادر بر این هستند که ضربات مهلکی بر پیکرهٔ سست صهیونیسم و غرب که اسرائیل خط مقدم و نماد امپریالیسم غرب در منطقه است وارد کنند.


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز تأکید کرد: توطئه‌های دشمن پیچیده‌تر شده است. مسئولان کشورهای اسلامی، دولت‌های کشورهای مسلمان، نخبگان- چه نخبگان سیاسی، چه نخبگان فرهنگی، چه روشنفکران، چه علمای دین- وظیفه دارند حقیقت را برای ملت‌ها روشن کنند.


موسوی خاطرنشان کرد: امروز وسیله قدیمی‌ای را که همیشه در دست قدرت‌های مستکبر و مستبد به‌عنوان یک ابزاری برای غلبه بر ملت‌ها بوده، به‌کارانداخته‌اند و آن، مسئله اختلاف است; اختلاف بین سران کشورها، بین دولت‌ها، بین ملت‌ها، با بهانه‌های گوناگون. نقشه همیشگی و ماندگار استکبار اختلاف افکنی است; قومیت‌ها و ناسیونالیسم گری‌ها را میان ملت‌ها زنده کند; اختلافاتی را که به‌طور طبیعی در زبان‌ها، در نژادها، در رنگ پوست‌ها، در مذهب‌ها وجود دارد. امروز همین نقشه را دارند دنبال می‌کنند و ما باید از این نکته کلیدی غافل نشویم و اجازه ضربه واردکردن دشمن از این نقطه را ندهیم.


وی گفت: البته خون به‌ناحق ریخته شده سردار رشید و مجاهد اسلام حاج قاسم سلیمانی، همان‌گونه که در راهبرد فرماندهان و رهبران مقاومت تبیین شده است، به‌یقین درنهایت آزادی قدس، شکست جبهه استکبار، ارتجاع و صهیونیسم را به دنبال خواهد داشت. بی‌تردید امروز محور مقاومت بیش از هر زمان دیگر پوینده و سرافراز باقدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد و با توجه به رویش‌های جدید و استقبال جوانان مبارز جهان اسلام از پیوستن به محور مقاومت و پایداری، این تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیسم است که با ترور سردار سلیمانی، تاوان سختی متحمل خواهد شد که نهایت آن به خروج نظامیان تروریست آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف و سرزمین تاریخی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها منجر خواهد شد.


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز بیان کرد: اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا در جهان و کشور عزیز ما ایران، از برگزاری راهپیمایی‌های منسجم هرساله محروم هستیم ولی این محدودیت مانع حمایت ما از فلسطین عزیز نخواهد شد و به تأسی از مراد و مقتدای خویش، رهبر انقلاب در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان ما جامعه دانشجویی کشور همدوش سایر مردم جهان حمایت خویش را از مردم ستم دیده و رنج‌کشیده فلسطین اعلام می‌کنیم و با گوش دادن به فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب مشت‌های گره‌کرده خود را در فضای مجازی بر سر صهیونیسم غاصب و ایادی مستکبرش می‌کوبیم و شعار «الـقـدس ُ لـنـا والحق لنا النصر لنا نحن الغالبون» ندا می‌دهیم.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته