دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1399 - 12:18
فناوری در مبارزه با کرونا/ 35؛

«کرون‌آپ» تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

«کرون‌آپ» مجموعه رویدادهای مجازی برای فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری است تا به کمک آن تهدید ایجاد شده توسط ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کند.
کد خبر : 490210
thum-762fd6af4654e71cf88-coronup_146869.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «کرون‌آپ» مجموعه رویدادهای مجازی برای فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری است تا به کمک آن تهدید ایجاد شده توسط ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کنیم. این رویداد ایجاد زیرساختی کارآمد برای گسترش فعالیت‌های آموزشی و فناورانه را به‌صورت غیرحضوری دنبال می‌کند.


مجموعه رویدادهای «کرون‌آپ» در 8 محور برگزار می‌شود. مدیریت کسب‌وکارها، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های نرم، حوزه علمیه و فناوری، هنر، علوم انسانی و فناوری، پزشکی و دریا محورهای این رویداد هستند. بر این اساس با توجه به هر محور رویدادی مجازی برگزار می‌شود تا شاهد رونق فعالیت‌های فناورانه در دوران کرونا باشیم.


مجموعه رویدادهای «کرون‌آپ» در نظر دارد از شرایطی که توسط ویروس کرونا ایجاد شده است بهره لازم را ببرد. شیوع کرونا، تعطیلی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و فرهنگی، بنگاه‌های اقتصادی را به دنبال داشت و برخی از کسب‌وکارها در این شرایط با رکود مواجه شدند. این موضوع در بلندمدت تأثیرات منفی به همراه دارد.


بنابراین، با توجه به اهمیت رویدادها در زیست‌بوم فناوری و حوزه نخبگانی و همچنین برای کمک به جامعه پزشکی کشور و با تکیه‌بر شعار «در خانه بمانیم» بستری فراهم شده است که این تهدید را به یک فرصت طلایی تبدیل شود و علاوه بر جلوگیری از رکود کسب‌وکارهای خرد، باعث ایجاد زیرساختی بسیار کارآمد در جهت گسترش فعالیت‌های آموزشی و فناورانه به‌صورت غیرحضوری شود. برگزاری و طراحی مجموعه رویدادهای مجازی «کرون‌آپ» نیز در همین راستا است.


31 اردیبهشت‌ماه دوره خوانش بی‌مرز؛ جلسات نقد و بررسی داستان‌های کوتاه جهان از مجموعه این رویدادها برگزار می‌شود، رویدادی که برای مخاطبان زیست‌بوم فناوری و نوآوری و دانشجویان طراحی شده است. در جلسات اولیه آن به بررسی بهترین داستان‌های کوتاه آنتون چخوف پرداخته می‌شود. حضور در این رویداد برای علاقه‌مندان رایگان است.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته