طراحی سامانه یکپارچه آموزش، پشتیبانی، پیگیری بیماران
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بهار مازندرانی مدیرعامل شرکت دانشبنیان بهزی، ارائهکننده خدمات آموزش بیمار، ارتباط با پزشک و پیگیری درمان(فالوآپ) مطرح کرد: بهزی سعی دارد خدمات آموزش، پشتیبانی و پایش بیماران را به صورت یکپارچه در اختیار کادر درمان قرار دهد.
وی با بیان اینکه فرایند کنونی خدمات به این شکل است که پزشکان و درمانگران پس از ویزیت بیمارانشان را به بهزی میسپارند تا از طریق این خدمات درمان مؤثرتر و ماندگارتری داشته باشند، گفت: از این طریق بیماران آموزشهای متناسب با بیماریشان را که در زمان ویزیت امکان دسترسی به آنها میسر نبوده را دریافت میکنند.
به گفته مازندرانی، بهزی در طول دوره نقاهت و درمان، از طریق جمعآوری و پالایش دادههای گزارششده از طرف بیماران، ابعاد سبک زندگیشان را میسنجد و از طریق آموزش، یادآوری و ارائه نکات مهم مسیر درمان را تسریع میبخشد.
مدیرعامل این شرکت دانشبنیان عنوان کرد: این خدمات باعث میشود بیماران به نوعی خود را در ارتباط با درمانگر ببیند و به اضطراب ناشی از کمبود دانش در مورد وضعیت جدید خود دچار نشوند. از سوی دیگر درمانگران در پنل خود در اپلیکیشن پزشک بهزی در هر لحظه وضعیت بیماران خود را رصد کرده و بازخورد دریافت میکنند. در واقع استفاده از سامانه بهزی فرایند درمان برای درمانگر و بیمار را سادهتر و اثربخشتر میکند.
وی تأکید کرد: این سامانه دو بازوی خدماتی دارد از طریق اپلیکیشن و وبسایت بیماران توصیههای متناسب با بیماری خود را دریافت میکنند و میتوانند سؤالات خود را برای پزشک ارسال کنند و پاسخ بگیرند.از طرفی پزشکان هم میتوانند به آخرین وضعیت بهبودی بیمارانشان دسترسی داشته باشند و خدمات درمانی بهتری ارائه کنند.
مازندرانی گفت:این سامانه در دوسال گذشته در قالب طرح پژوهشی و خدمات درمانی با تعدادی کلینیک و پژوهشکدههای دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران،شهید بهشتی، شیراز و یزد همکاری کرده است. از بیماران ارجاع شده ۳۹درصد مرد، ۶۱درصد زن و از کشورهای ایران، امریکا، ژاپن و سوریه بودهاند.
انتهای پیام/4021/
انتهای پیام/